• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70286
+
-

ادعای دختر افغانستانی در دادسرا:

مادرم 2نفر را کشته است


«مادرم سال‌ها قبل، شوهر اول و پس از آن نیز دختر بزرگش را به قتل رساند و هیچ‌کس پی به راز او نبرد. حالا هم دستور ربودن شوهر من را صادر کرده و معلوم نیست چه بلایی سر او آورده است.» این ادعای تازه‌عروس افغانستانی است که حالا پلیس پایتخت را با یک پرونده جنایی روبه‌رو کرده است.
به گزارش همشهری، زن جوان که روز گذشته برای شکایت به دادسرای امور جنایی تهران رفته بود در توضیح ماجرای ربوده شدن شوهرش گفت: مادرم به من حسادت می‌کند و مشکل روحی و روانی دارد؛ تا جایی که من بیشتر زندگی‌ام را نزد خاله‌ام گذراندم و او مرا بزرگ کرد. وی ادامه داد: مدتی قبل با پسر جوانی که هموطنم است عقد کردم. اگرچه مادرم مخالف این ازدواج بود، اما من اصلا به او اهمیت نمی‌دادم. او هم کینه به دل گرفت و نقشه ربودن شوهرم را کشید. روز حادثه مادرم به همراه برادرم، ‌شوهر خواهرم و 2 مرد دیگر که لباس سفید به تن داشتند به مقابل خانه شوهرم رفتند و او را ربودند. تصاویر دوربین‌های اطراف محل ساختمان پدرشوهرم نشان می‌دهد که آنها سوار بر آمبولانس بودند و وقتی شوهرم مقاومت کرد با تزریق آمپول او را بیهوش کردند. پس از آن شوهرم را به زور سوار آمبولانس کرده و او را با خود بردند. وی گفت: وقتی در جریان این ماجرا قرار گرفتم به مادرم زنگ زدم، اما جوابم را نداد. به خانه‌اش رفتم، ولی نبود. با کمک برادرشوهرم به آسایشگاه و بیمارستان‌های اطراف سر زدیم اما اثری از شوهرم نیست و حالا از او به‌خاطر ربودن شوهرم شکایت دارم.

جنایت‌های خاموش
زن افغانستانی در ادامه فیلم‌هایی را که صحنه ربوده شدن شوهرش را ضبط کرده بودند در اختیار بازپرس قرار داد و راز مخوفی را فاش کرد؛ رازی که اگر حقیقت داشته باشد، پلیس را با یک پرونده جنایی روبه‌رو کرده است. این زن ادامه داد: مادرم علاوه بر آدم‌ربایی، سال‌ها قبل دست به جنایت هم زده است. 
وی ادامه داد: او 3بار شوهر کرده است. من از شوهر دوم او هستم. وقتی به دنیا آمدم متوجه شدم که شوهر اول او فوت شده است. از سوی دیگر در آلبوم، عکس‌هایی دیدم که نشان می‌داد او از شوهر اولش دختری داشته است. مادرم می‌گفت که پس از مرگ شوهر اولش، دخترش به‌دلیل افسردگی خودسوزی کرده  و جان باخته است، اما سال‌ها بعد خودش راز بزرگش را برایم فاش کرد و گفت که هم شوهر اولش را کشته و هم دخترش را آتش زده است. او برای من گفت که با شوهر اولش به‌شدت اختلاف داشته؛ به حدی که او را به بیابانی در اطراف تهران کشانده و پس از قتل، جسدش را همانجا دفن کرده است. مادرم می‌گفت که دخترش متوجه این ماجرا شده و از شنیدن خبر قتل پدر به‌دست مادرش به‌شدت دچار افسردگی شده بود. حتی قصد داشته او را لو بدهد و همین باعث شده که مادرم، دخترش را آتش بزند و نزد همه وانمود کند که او خودسوزی کرده است. اینها را مادرم سال‌ها بعد برایم تعریف کرد. چون حاصل ازدواج دوم او بودم. این اواخر قصد داشتم او را لو بدهم، اما مادرم نقشه قتل مرا کشید که شوهرش نجاتم داد.
وی ادامه داد: وقتی پدر من فوت شد، مادرم برای سومین بار ازدواج کرد. او باز هم بچه‌دار شد که خواهر ناتنی من به‌دلیل رفتارهای آزاردهنده مادرم چند سال پیش خودکشی کرد.  یک بار هم مادرم مرا به خانه‌اش برد و قصد داشت جان مرا هم بگیرد، اما شوهر سومش مرا فراری داد. حالا هم که شوهرم را ربوده و نمی‌دانم قرار است چه بلایی سر او بیاورد. با شکایت این تازه‌عروس، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد که گفته‌های وی درباره ربوده شدن شوهرش حقیقت دارد و 2 مرد سفیدپوش با تزریق آمپول و بیهوش کردن او، این مرد را به آمبولانس منتقل کرده و با خود بردند. هم‌اکنون تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مادرزن، آزادی گروگان و ادعای زن جوان درباره جنایت‌های مادرش ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید