• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70118
+
-

پرداخت بخشی از معوقات کارگران راه‌آهن رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از معوقات کارگران خطوط ریلی احمدآباد رفسنجان با پیگیری‌های لازم با مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران پرداخت شد. 

 «احمد انارکی‌محمدی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: راه‌آهن احمدآباد رفسنجان زیر نظر راه‌آهن بندرعباس است و این کارگران با شرکت تراورز قرارداد دارند و کار تعمیرات و اصلاح خطوط ریلی این خطه را انجام می‌دهند. 

 انارکی‌محمدی گفت: این کارگران حقوق تا آخر خردادماه خود را دریافت کردند، اما مشکلات بیمه‌ای و حقوق ۴۰ روز گذشته از مطالبات آن‌هاست که پیگیری می‌شود.  وی گفت: تاکنون مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز بابت سبد حمایتی ماه مبارک رمضان و ۱۵۰ هزار تومان عیدی عید فطر و ۲۰۰ هزار تومان بابت مأموریت‌های مقابله با سیل به همراه حقوق و مزایا تا پایان تیرماه پرداخت شد. 

نائب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده با سفر هیاتی از مسئولان و مدیران شرکت ملی راه‌آهن به رفسنجان، مشکلات و راهکارهای حل آن‌ها در زمینه ایستگاه‌ها و گسترش مسیر ریلی حوزه رفسنجان و انار بررسی خواهد شد. 

وی افزود: وجود معادن، محصول کشاورزی و صنایع تولیدی و گردشگری در رفسنجان و انار لزوم توجه بیشتر دولت نسبت به توسعه مسیر حمل‌و‌نقل ریلی در این منطقه را می‌طلبد.

این خبر را به اشتراک بگذارید