• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70117
+
-

فعالیت پروژه مهر در قلعه‌گنج شتاب گرفت

در طرح پروژه مهر، مدارسی که توسط مدیریت آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان معرفی شده‌اند، مشمول تعمیرات می‌شوند

فعالیت پروژه مهر برای ساماندهی مکان‌های آموزشی مناطق محروم قلعه‌گنج، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، شتاب گرفت. 

مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج در گفت‌و‌گو با ایرنا از شتاب فعالیت کارگروه‌های مختلف پروژه مهر در مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه مهر در 5 کارگروه تعمیر و تجهیز، ساماندهی، نظارت و ارزیابی، تأیید صلاحیت و توجیه و اطلاع‌رسانی از پانزدهم تیرماه 98 در شهرستان قلعه‌گنج به مرحله اجرا درآمده است. 

«سعید احمدی» افزود: با حمایت دولت، خیران مدرسه‌ساز و گروه‌های جهادی، احداث 7 آموزشگاه در شهرستان قلعه‌گنج عملیاتی شده که برای سال تحصیلی جاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.  وی ادامه داد: این آموزشگاه‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی همچون روستاهای ده‌بالا، کنگرو، کهن‌چنگر رمشک، توریگ صولان، شهید دادمحمد خواستگاری تمگران، روستای چلپایی و همچنین آموزشگاه 5 کلاسه استثنایی باغچه‌بان در حال احداث هستند.  

مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج همچنین از عملیات تعمیرات و رنگ‌آمیزی مدارس شهرستان قلعه‌گنج با حمایت بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: در طرح پروژه مهر، مدارسی که توسط مدیریت آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان معرفی شده‌اند، مشمول تعمیرات می‌شوند.   وی گفت: دیگر حمایت‌های بنیاد مستضعفان در بخش آموزش و پرورش قلعه‌گنج شامل تجهیز مدارس به سامانه‌های سرمایشی، خرید رایانه، سامانه‌های سینمایی و خرید پرینتر می‌شود. 

احمدی با بیان این‌که آموزش و پرورش قلعه‌گنج در حوزه پشتیبانی و درآمدزایی توانسته گام‌های مؤثری بردارد، از پیشرفت 80 درصدی پروژه مجتمع رفاهی‌تفریحی فرهنگیان قلعه‌گنج و همچنین احداث 10 مغازه در جوار مدارس رمشک خبر داد. 

وی ادامه داد: در حوزه پشتیبانی هم ایزوگام 30 آموزشگاه و خرید اشتراک برق 3 فاز برای بیش از 70 آموزشگاه در دستور کار قرار گرفته است. 

وی همچنین با اشاره به فعالیت سایر کارگروه‌ها در آموزش و پرورش بر اهمیت و ضرورت اجرای پروژه مهر در ساماندهی امور مدارس برای بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس تاکید و اظهار کرد: در روزهای آغازین پروژه مهر نشستی با حضور مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی برگزار و دستورالعمل اجرایی پروژه مهر و اثربخشی آن به مدیران ابلاغ شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید