• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69670
+
-

اصفهان آماده میزبانی از جشنواره فیلم کودک

در استان اصفهان
اصفهان آماده میزبانی از جشنواره فیلم کودک

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از برنامه‌های این سازمان در آستانه برپایی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان سخن گفت.
«حسن مؤذنی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال، برای نخستین بار کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان تشکیل و نماینده‌ای از طرف سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به‌عنوان مسئول این کمیته منصوب ‌شده است. تمام اعضای این کمیته نیز پرسنل سازمان زیباسازی شهرداری هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای زیباسازی شهر در آستانه برگزاری سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: آذین‌بندی مناطق 15گانه شهر با حدود 1500 پرچم شاد مختص به جشنواره، نصب 12 تابلو عرشه پل در رینگ سوم با موضوع میزبانی اصفهان از جشنواره کودک و نوجوان و همچنین نصب 5 المان حجمی با کاراکترهای عروسکی دارای ترکیب نور و صوت در محور برگزاری جشنواره، از جمله کارهای در دست اجرای این سازمان برای استقبال از جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: در ورودی سینماهایی که میزبان اکران فیلم‌های جشنواره‌اند، اجرای گوبولایتینگ با طرح لوگوی جشنواره کودک و نوجوان خواهیم داشت و دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) نیز‌ با تصویری مناسب حال و هوای جشنواره به‌روزرسانی خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید