• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69663
+
-

تامین مسکن ارزان با کمک خیران

استاندار یزد یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم استان یزد را تامین مسکن ارزان قیمت دانست و گفت: دستگاه‌ها باید در تحقق این امر اهتمام بیشتری داشته باشند و از ظرفیت خیران نیز استفاده کنند.
به گزارش مهر، «محمدعلی طالبی» در نشست خیرین مسکن ساز استان یزد با اشاره به این‌که خیران در هر بخشی ورود کرده‌اند، توانسته‌اند بسیاری از مشکلات و نقایص را برطرف کنند، اظهار کرد: خیران مسکن ساز نیز در شرایط اقتصادی فعلی می‌توانند نقش بسیار موثری در تامین مسکن ایفا کنند.
وی با بیان این‌که تامین مسکن ارزان قیمت از مطالبات اصلی مردم یزد است، افزود: دستگاه‌های مختلف و دست اندرکار در این امر باید نسبت به این مقوله اهتمام بیشتری داشته باشند ضمن این‌که باید تلاش کنند از ظرفیت خیران مسکن‌ساز به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.
استاندار یزد با اشاره به فعالیت خود در مجمع خیران مسکن‌ساز در استان یزد بیان کرد: حضور مسئولان دستگاه‌های اصلی حوزه مسکن هم در هیات امنا و هم در هیات مدیره این انجمن، این ظرفیت را به وجود می‌آورد که در یزد همه توان برای تهیه مسکن نیازمندان به کار گرفته شود.
طالبی تصریح کرد: برای این‌که بتوانیم به اهداف خود در زمینه تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد برسیم، باید یک برنامه منسجم و چشم‌انداز دقیق ترسیم کنیم و در این چشم انداز، وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص باشد.
وی یادآور شد: به طور قطع یک برنامه مدون می‌تواند به حمایت بیشتر از مجمع خیران مسکن‌ساز نیز کمک کند و برنامه‌ها را سمت و سو ببخشد.
طالبی ادامه داد: با توجه به اهمیت بحث مسکن در استان یزد، شورای مسکن که مدتی غیر فعال بود نیز دوباره فعال شده و تاکنون مصوبات خوبی داشته است.
استاندار یزد تاکید کرد: لازم است مجمع خیران مسکن‌ساز استان نیز برنامه مدون و مشخصی داشته باشند تا بتوانیم در کنار هم، بحث تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد و کم‌بضاعت را به سرانجام 
برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: خیران یزد در همه زمینه‌ها کارگشا بوده‌اند و امیدواریم بتوانیم با همکاری مجمع خیران مسکن‌ساز، از ظرفیت خیران در این بخش نیز به‌خوبی استفاده کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید