• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69615
+
-

قم نایب‌قهرمان کاراته ایران شد

کاراته‌کاهای استان قم با درخشش در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین KWF قهرمانی کشور موفق به کسب 17 مدال رنگارنگ این دوره شدند.

به گزارش فارس، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته و سبک کیوکوشین KWF رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی شهر نجف‌آباد اصفهان برگزار شد و کاراته‌کاهای استان قم در بین قهرمانان رده‌های سنی مختلف این دوره موفق به کسب 17 مدال متنوع شدند.
کاراته‌کاهای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به نمایندگی از 22 استان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر پیکار کردند و در مجموع رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، تیم‌های فارس، قم، اصفهان و خراسان‌شمالی اول تا سوم مشترک شدند.

این در حالی است که پیکارهای رده سنی بزرگسالان کاراته سبک کیوکوشین KWF قهرمانی کشور جنبه انتخابی مسابقات جهانی 2019 قزاقستان را داشت و در این بخش نیز تیم‌های کاراته تهران، قم، لرستان و فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند. در رده سنی نونهالان 2 نشان طلا، در رده نوجوانان یک طلا، یک نقره و 2 برنز، در رده جوانان نیز2 طلا، 2 نقره و یک برنز و در رده سنی بزرگسالان 3 طلا و 3 برنز را از آن خود کردند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید