خرید روزانه 3و نیم میلیون کیلو از میادین
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از 246 میدان و بازار میوه و تره بار بهعنوان «بزرگترین زنجیره توزیع میوه در پایتخت» که بهطور میانگین روزانه یک میلیون نفر به آنها مراجعه و 3 و نیم میلیون کیلوگرم انواع محصول از آنها خریداری میکنند، نام برد. به گزارش همشهری، سیدسعید راد با تأکید بر اینکه تمام تلاشمان را میکنیم تا در میادین میوه و تره بار، محصول با کیفیت مطلوب، با قیمت مناسب و با تنوع بالا در اختیار شهروندان قرار دهیم، گفت: «مدیریت زمان و هزینه» و «کاهش ترافیک و آلودگی هوا» ازجمله آثار و نتایج فعالیت این مراکز خدماتی است.»
او با اشاره به تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، از ارائه 85 قلم انواع میوه و محصول فرنگی در این مراکز خبر داد و اضافه کرد: «علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفیجات، محصولات پروتئینی و لبنی نیز در میادین عرضه میشود و تلاش کردهایم تا از طریق تامین انواع کالای مورد نیاز شهروندان، این مراکز را به محلهایی برای پاسخگویی به تقاضاهای متنوع شهروندان تبدیل کنیم.» راد با بیان اینکه یکی از اصلیترین درخواستهای مردم در محلات مختلف، ایجاد بازارهای محلی میوه و تره بار است تا خانوادهها بتوانند نیازهای خود را از نزدیک محل سکونت خود تامین کنند، تأکید کرد: «به این منظور از مشارکت با بخش خصوصی جهت ایجاد بازارهای محلی در محلات فاقد بازار استقبال میکنیم و تا پایان سالجاری تلاش خواهیم کرد که 10تا 15 بازار جدید به بازارهای موجود اضافه کنیم.» او در مورد افزایش قیمت مرغ در بازار، با اشاره به اینکه مرغ تازه با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار توزیع میشود، گفت: «روز یکشنبه ششم مرداد، 40 تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم 12900 تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا درصورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه 100 تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.