• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69330
+
-

فعالیت ۶ هفته‌نامه محلی در بروجرد

۶ هفته‌نامه محلی و ۲ پایگاه خبری در شهرستان فعال هستند که بنا بر امتیازبندی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد، حمایت می‌شوند. مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد به ایرنا گفت: ۶ هفته‌نامه مکتوب محلی در شهرستان بروجرد در حوزه‌های از جمله اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارند و با رویکردی محلی منتشر می‌شوند.

«نادر ارجمندی» افزود: علاوه بر این، ۲ پایگاه خبری محلی و 5 نماینده خبرگزاری نیز در شهرستان بروجرد فعالیت دارند.وی اظهار کرد: در سراسر کشور نشریات محلی هر ۶ ماه یک بار توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امتیازبندی می‌شوند. حمایت‌هایی که از این نشریات محلی صورت می‌گیرد نیز بنا بر امتیاز کسب‌شده آنهاست.

ارجمندی گفت: بنا بر همین امتیازبندی‌ها نیز در ۶ ماه دوم سال ۹۷ بین ۲ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان به نشریات مکتوب در شهرستان بروجرد کمک شده است. مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد ادامه داد: نظارت بر محتوای مطبوعات توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد. در اداره ارشاد شهرستان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، راهنمایی‌های لازم ارائه و تذکر داده می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید