• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69244
+
-

شیراز، میزبان نمایشگاه بین‌المللی لوازم یدکی خودرو

این سو و آن سوی استان
شیراز، میزبان نمایشگاه بین‌المللی لوازم یدکی خودرو

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و لوازم یدکی خودرو از ۸‌تا ۱۱ مرداد در شیراز خبر داد. 

به گزارش مهر، «محمود موسوی» در نشست خبری فعالیت‌های اخیر نمایشگاه بین‌المللی فارس افزود: مدیریت تخصصی در حوزه‌های صنعت و تولید باعث رفع مشکلات نمایشگاهی شد. 

وی با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در شیراز ادامه داد: ۶۵ درصد از حاضرین نمایشگاه از دیگر استان‌های کشور هستند و ۱۰‌هزار متر از فضای نمایشگاه در اختیار ۱۰۰ نماینده داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان فارس یادآور شد: در این رویداد نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا و چین حضور دارند. 

در ادامه، رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو در شیراز نیز گفت: بیش از ۷۰ درصد از لوازم یدکی موجود در بازار تولید داخل است. «عبدالهادی خسرو فرد» در خصوص وضعیت نرخ لوازم یدکی در بازار افزود: حدود ۱۵۰ تاجر لوازم یدکی از شیراز رفتند و آنها نرخ را مشخص می‌کنند و افزایش یا کاهش قیمت ارتباطی با فروشنده ندارد، زیرا فروشندگان اجازه دارند تنها ۱۷ درصد افزایش قیمت داشته باشند. 

وی تصریح کرد: با اداره استاندارد تعامل مشترک داریم و طبق این اعتماد بازرسی از صنف مربوطه توسط این اتحادیه انجام می‌شود که این مهم در نمایشگاه نیز وجود دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید