• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69228
+
-

تدابیر ویژه برای تامین گاز مصرفی زمستان

در استان
تدابیر ویژه برای تامین گاز مصرفی زمستان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان این‌که پارس جنوبی نقش تعیین‌کننده‌ای در تامین گاز مصرفی کشور دارد گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، سکوهای گازی پارس جنوبی در خلیج فارس تا پیش از فصل پاییز برای تحقق تولید پایدار در فصل زمستان پایش می‌شوند.

به گزارش تسنیم، «محمد مشکین‌فام» در نشست با بخش عملیات تولید شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه با تاکید بر نقش مهم تلاش کارکنان این شرکت در تامین گاز مصرفی کشور اظهار کرد: تولید پایدار گاز هدف مشترک همه کارکنان بخش‌های توسعه و تولید شرکت نفت و گاز پارس است.

وی با بیان این‌که پارس جنوبی با تلاش متخصصان داخلی دارای روند تولیدی پایداری است تصریح کرد: تلاش کارکنان شرکت نفت و گاز پارس در تولید پایدار و اجرای طرح‌های توسعه‌ای قابل‌تقدیر است که نشان از توانمندی نیروهای متخصص در عرصه تولید گاز دارد. 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تولید 75 درصدی گاز کشور در این شرکت خبر داد و گفت: اکنون فازهای مختلف پارس جنوبی با ظرفیت کامل در مدار تولید است و تلاش کارکنان در تولید 75 درصدی گاز مصرفی کشور در پارس جنوبی وظیفه‌ای بسیار مهم و حساس است.

مشکین‌فام با تاکید بر حمایت از بخش‌های تولید و انتقال گاز در منطقه پارس جنوبی تصریح کرد: برای حمایت از این بخش مهم و راهبردی مجموعه شرکت نفت و گاز پارس و مسئولیت‌هایی که در ابعاد گوناگون برعهده دارند سعی وافر می‌شود. وی با اشاره به حادثه سکوی شماره 9 پارس جنوبی از پایش سکوهای گازی پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی، سکوهای گازی پارس جنوبی در خلیج فارس تا پیش از فصل پاییز برای تحقق تولید پایدار در فصل زمستان پایش می‌شوند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تاکید کرد: امیدوارم تمهیدات لازم در تمامی سکوهای گازی پارس جنوبی تا پیش از پاییز برای تحقق تولید پایدار در فصل زمستان لحاظ شود. 

مشکین‌فام با تاکید بر پایش مداوم سکوهای جدید و اولیه پارس جنوبی افزود: با وجود عملکرد حرفه‌ای و مناسب تیم‌های مستقر و تاسیسات کنترلی سکو در جلوگیری از وسعت حادثه در سکوی شماره 9 پارس جنوبی و رعایت رویه‌های عملیاتی توسط کارکنان، باید سکوهای جدید و اولیه پارس جنوبی به‌ طور مداوم پایش شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید