• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69071
+
-

معاون استاندار لرستان با وثیقه آزاد شد

«احمد مرادپور» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و «سیاوش سپهوند» مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان که ۳۱ تیرماه سال جاری به اتهام تخلفات مالی از سوی ضابطان قضایی دستگیر شده بودند، آزاد شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی سبزواری» مسئول روابط عمومی دادگستری لرستان درباره علت آزاد شدن این ۲ مدیر به تسنیم توضیح داد: احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان و سیاوش سپهوند مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان با وثیقه آزاد شدند ولی تحقیقات در مورد تخلفات مالی آنها همچنان ادامه دارد.

«جعفر بدری» رئیس کل دادگستری لرستان نیز هفته پیش گفت: 14 نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آنها تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شوراهای شهر است.بدری گفت: پرونده این 2 مدیر در رابطه با تخلفات مربوط به حوزه شهرداری‌هاست که مرتکب سوءاستفاده مالی شده‌اند، نه این‌که از اموال دولت بردارند، بلکه به اشخاصی که در شهرداری پرونده تخلف یا جریمه داشته‌اند، کمک کرده و در مقابل این مساعدت نفع مالی برده‌اند. این مسئول تاکید کرد: عدد و رقم این تخلف باید کارشناسی و مشخص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید