• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 24 بهمن 1396
کد مطلب : 6904
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها

   انتظار بیماران برای معاینه

بیمارستان محلاتی تبریز بیمارستان سپاه است، اما اقشار کم درآمد هم به این بیمارستان مراجعه می کنند. متاسفانه فقط یک پزشک در این بیمارستان به امور بیماران رسیدگی می کند و مراجعه کنندگان باید ساعت ها در انتظار معاینه بنشینند.لطفا مسئولان رسیدگی کنند.

یک شهروند از تبریز

 

 

   کمبود امکانات در رشت

بلوار چمران در رشت فاقد درمانگاه، دبستان و ایستگاه اتوبوس سرپوشیده است. امیدوارم فکری برای رفع این کمبودها شود.

موسوی از رشت

 

 

   کوچه های کم عرض گوهردشت

منطقه محمودآباد سیاه کلان در گوهردشت کرج به بافت شهری تبدیل شده، اما متاسفانه عرض کوچه‌های آن یک متر است. با اینکه اهالی منطقه به عقب نشینی خانه‌ها رضایت داده‌اند، اما  3 سال است به درخواست ما رسیدگی نمی شود. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.

میر‌بزرگی از گوهردشت البرز

 

 

   قطع  تلفن در آبادان

حدود 10 ماه است تلفن مغازه من قطع شده است. در جریان پیگیری از مخابرات متوجه شدم تلفن برخی مغازه های دیگرهم در آبادان قطع است. متاسفانه مخابرات به اعتراض ما رسیدگی نمی‌کند.

یک شهروند از آبادان

 

 

   توقف خودرو‌های سنگین درمحله‌های مسکونی

خودرو‌های گازوییلی، کمپرسی و تریلی در محله های مسکونی به ویژه خیابان البرز و بلوار ولایت شهرستان ارومیه توقف می کنند و برای اهالی منطقه مشکل ساز شده‌اند.

عبدی از ارومیه

 

 

   هزینه های متفرقه در قبوض

حدود 200 هزار تومان هزینه های متفرقه در قبض آب آمده است. در پاسخ به ما می گویند لوله‌ها پوسیده بود و هزینه تعویض لوله‌ها روی قبض می آید. مردم با وجود پرداخت مالیات و عوارض باید این هزینه ها را هم پرداخت کنند؟

رفیعی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید