• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68871
+
-

بیمارستان ولیعصرعج اراک برای نوسازی اعتبار گرفت

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات ملی برای طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در نظر گرفته شده که ۲۷۰ میلیارد ریال آن در سال جاری اختصاص یافت. 

به گزارش ایرنا، «علی‌اکبر کریمی» در بازدید از طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک افزود: همچنین از محل اعتبارات توازن استانی ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح درمانی در نظر گرفته شده که ۳۰ درصد این رقم نیز اختصاص یافته است. وی اظهار کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانک ملت برای تکمیل این طرح پیش‌بینی شده که ۱۷۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

 نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک و پیمانکار طرح باید جدیت بیشتری برای اتمام کار داشته باشند. کریمی ابراز امیدواری کرد، طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری برسد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اعتبار این طرح درمانی امسال از محل اعتبارات ملی ۴۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که ۲۷۰ میلیارد ریال آن محقق شده است. 

«رقیه یادگاری» اظهار کرد: تاکنون ۳۹۰ میلیارد ریال به این طرح مهم درمانی اختصاص داده شده که ۱۶۰ میلیارد ریال آن سال گذشته بوده است. فرماندار اراک نیز گفت: مسئولان استانی و کشوری برای شتاب‌بخشی به طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، به دلیل نقش مادر تخصصی در درمان استان، همکاری و تلاش زیادی داشته‌اند. 

«حسین بختیاری» افزود: باید پیشرفت فیزیکی کار در این طرح درمانی به سرعت افزایش یابد و هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و مردم از خدمات آن بهره‌‌مند شوند. وی اظهار کرد: بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این طرح درمانی مطالبه جدی مردم استان مرکزی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید