• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68807
+
-

نوشته‌های مرموز روی دست مقتول


نوشته‌های روی دست چپ جسد زنی جوان، سرنخی برای کشف هویت و راز جنایت خواهد بود. به گزارش همشهری،  ساعت ٤ صبح جمعه یکی از کارکنان شهرداری هنگام آبیاری فضای سبز کنار بزرگراه صیاد شیرازی چشمش به جسد خونین زنی افتاد و وحشت‌زده پلیس را خبر کرد.
پس از آن مأموران کلانتری پاسداران در محل حاضر شدند و وقتی مشخص شد زن جوان به قتل رسیده موضوع را به قاضی جنایی تهران گزارش دادند. طولی نکشید که قاضی جنایی و تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی نیز در محل حاضر شدند و در بررسی‌ها مشخص شد مقتول حدودا زنی ٤٥ ساله است که با ضربات سنگ به قتل رسیده بود. سنگ خون‌آلود نیز در کنار جسد بود و حدود ٨ ساعتی از مرگ زن جوان می‌گذشت.
او لباس بیرون و چادر به‌سر داشته و آثار ضرب و جرح نیز روی دستانش دیده می‌شد. این یعنی پیش از قتل با عامل جنایت درگیر شده و سعی داشته از خود دفاع کند. با وجود اینکه مقتول لباس بیرون به تن داشت اما هیچ‌گونه مدارک شناسایی همراهش نبود. تنها سرنخ نوشته‌هایی بود که روی دست چپ مقتول دیده می‌شد. روی دست زن٣ کلمه با خودکار نوشته شده بود که به‌نظر می‌رسد مأموران پلیس آگاهی تهران باتوجه به این نوشته‌ها به‌زودی هویت مقتول را شناسایی کرده و ردی از عامل یا عاملان این جنایت به‌دست آورند. از سوی دیگر قاضی جنایی دستور بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرده تا راز این قتل آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید