• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68627
+
-

نیمکت‌نشینی، بیرو را منصرف کرد

نیمکت‌نشینی، بیرو را منصرف کرد

بعد از انتشار خبر علاقه‌‌مندی تیم تورینو به جذب بیرانوند، گمانه‌زنی‌ها درخصوص این دروازه‌بان یک‌بار دیگر آغاز شد. در شرایطی که سرخپوشان کم‌کم خودشان را آماده حضور در لیگ می‌کنند، ادامه حضور بیرانوند در پرسپولیس به علامت سؤال بزرگی برای مدیران باشگاه تبدیل شده است.
روز گذشته سایت اینترنتی توتواسپورت گزارشی با عنوان «از ایران تا گاو‌ گردون، بیرانوند اینجاست» منتشر کرد (گاو گردون نماد باشگاه تورینو است) و در این گزارش نوشت: «در شماره امروز نشریه به بررسی سؤالی درباره گزینه‌های تورینو برای جذب یک دروازه‌بان ذخیره پرداخته‌ شده و یکی از آنها یک دروازه‌بان ایرانی است که نام او علیرضا بیرانوند است. او 26سال ‌دارد و برای تیم پرسپولیس ایران بازی می‌کند. در جام جهانی سال گذشته در روسیه او پنالتی کریستیانو رونالدو را گرفت. حالا او به‌عنوان یک ذخیره برای سیریگو به تورینو پیشنهاد شده و این اتفاق بعد از آن رخ داد که مدیر برنامه‌هایش یک پیراهن تورینو و یک کتاب درباره این تیم را به او هدیه داد و این دروازه‌بان ایرانی را عاشق تورینو کرد.»
مطلب این سایت ایتالیایی که در آن به صراحت اعلام‌شده بیرانوند قرار است به‌عنوان دروازه‌بان ذخیره به تورین برود، باعث شد دروازه‌بان پرسپولیس کمی برای رفتن به ایتالیا دودل شود. بیرانوند هم‌اکنون در پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای دارد و در تیم‌ملی هم با اختلاف زیادی نسبت به رقبای خود دروازه‌بان اول است و طبیعی است که نگران جایگاه خود باشد. شنیده می‌شود این صحبت‌ها و مشورت‌های دوستان او باعث شده تا کمی برای رفتن از پرسپولیس مردد شود. هرچند که شاید در ادامه باشگاه تورینی بتواند این دروازه‌بان را برای رفتن به ایتالیا متقاعد کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید