• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68612
+
-

صدای استان‌ها

   آبیاری با آب‌‌های زیرزمینی
حالا که درگیر بحران آب هستیم، چرا شهرداری کرج برای آب دادن چمن‌های بلوارها از آب زیرزمینی استفاده می‌کند؟ شهرداری می‌تواند درختان را با روش قطره‌ای آبیاری کند. 
الهام سلطانی از البرز

   بلیت گران هواپیمای اردبیل - تهران
لطفا مسئولان فکری برای گرانی 600 هزار تومانی بلیت هواپیمای اردبیل - تهران بکنند. این قیمت‌ها قابل مقایسه با دیگر استان‌ها و مسیرهای مشابه نیست.
حسین عیوضی از اردبیل

   خروج مشاغل مزاحم از شهر 
برخی افراد از غفلت شهرداری قاسم‌آباد سوءاستفاده کرده‌اند و در حال ایجاد کارگاه‌های مشاغل مزاحم در دل محله‌های شهر هستند. 
یک شهروند از چهارمحال‌ و بختیاری

   برخورد با آلایندگی صنایع در شاهدیه
شهر شاهدیه در محاصره صنایع آلاینده و در مسیر کریدور صنایع استان قرار گرفته و بسیار آلوده است. فاصله منطقه مسکونی این شهر با واحدهای آلاینده کمتر از 2 کیلومتر است و آلودگی صنایع که عمده آنها هم صنایع سنگین هستند، نفس شهروندان را تنگ کرده است. 
سلطانی - یکی از اهالی شاهدیه یزد

   کمبود پارکینگ در اصفهان
یکی از مشکلات عمده ترافیک شهرمان نداشتن پارکینگ به‌ویژه در مکان‌های پر رفت ‌و آمد تفریحی و مراکز تاریخی و اداره‌های دولتی مثل دادگاه‌ها و بیمه‌های مرکزی است. 
مرتضی باقری از اصفهان

   گرد و غبار ناشی از کارخانه کاشی
باد، گرد و غبار کارخانه کاشی را به مجتمع مسکن مهر زرقان می‌آورد. حالا که این کارخانه تعطیل شده است باید بقایای آن هم جمع‌آوری شود.
مرادخانی از زرقان فارس

   وضع نامناسب سرویس بهداشتی در امیریه
با وجود این‌که امیریه دامغان یکی از مکان‌های گردشگری این شهرستان است، اما نبود زیرساخت لازم مانند نور ناکافی و وجود چاله در کنار راه‌پله‌های سرویس بهداشتی در این منطقه از مشکلات مراجعه‌کنندگان است.
کمالی از سمنان

این خبر را به اشتراک بگذارید