• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68462
+
-

توسعه بیمارستان عسلویه مجوز گرفت

اخبار بوشهر
توسعه بیمارستان عسلویه مجوز گرفت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: توسعه مراکز پارس شمالی و جنوبی ما را بر آن داشت تا برای توسعه بیمارستان تلاش بیشتری کنیم و توانستیم مجوز توسعه بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه را دریافت کنیم. به گزارش ایسنا، «یلدا دارابی» در آیین افتتاح سی.تی‌اسکن بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه گفت: در این مرکز روزانه بیش از 800 مراجعه سرپایی، 170 مورد آزمایشگاهی، و 150 مورد سونوگرافی و رادیولوژی انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای بیمه‌شدگان ساکن این منطقه که شامل سهم 50 درصدی از کل بیمه‌شدگان استان بوشهر می‌شود، نیاز به توسعه مراکز درمانی بیش از پیش احساس می‌شود. مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: نبود مراکز درمانی خصوصی و دولتی در مناطق عسلویه، دیر و کنگان که مناطق بد‌آب‌وهوا و دورافتاده هستند مشهود است. 

دارابی با اشاره به فاصله زیاد این منطقه با مرکز استان و استان‌های همجوار بیان کرد: از همه چشمگیرتر توسعه مراکز پارس شمالی و جنوبی ما را بر آن داشت تا برای توسعه بیمارستان تلاش بیشتری کنیم و در این راستا توانستیم مجوز توسعه بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه را دریافت کنیم که طراحی نقشه نیز انجام شده است. وی تصریح کرد: در برنامه توسعه بیمارستان یک اورژانس 900 متری خواهیم داشت و بیش از 85 درصد اقدامات اولیه درمانی برای بیمار اورژانسی در آنجا انجام خواهد شد. همچنین احداث بخش‌های ویژه آی.سی.یو و سی.سی.یو را خواهیم داشت. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید