• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68455
+
-

راه‌اندازی ۸ پروژه گردشگری تاپایان شهریور

این سو و آن سوی استان
راه‌اندازی ۸ پروژه گردشگری تاپایان شهریور

مدیر کل میراث فرهنگی فارس از افتتاح ۸ پروژه گردشگری تا پایان شهریور ماه جاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان دراستان خبر داد.

 به گزارش مهر، «مصیب امیری» در تشریح این پروژه‌ها اظهار کرد: از مجموع ۸ پروژه ۳ پروژه در شیراز، ۲ پروژه در شهرستان سپیدان، یک پروژه در دشت ارژن، یک پروژه در شهرستان رستم و یک پروژه در جاده فسا- داراب راه‌اندازی می‌شود. 

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۵ درصد پروژه‌ها ادامه داد: ۳ اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های فسا، رستم و سپیدان با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، ۲ سفره‌خانه سنتی در شیراز و دشت ارژن با سرمایه‌گذاری ۴۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، افتتاح یک هتل‌آپارتمان در شیراز با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، یک اقامتگاه سنتی در شیراز با سرمایه‌گذاری ۳۸۵ میلیون تومان و یک تفرجگاه با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیون تومان در سپیدان جزئیات این پروژه‌ها است. 

مدیر کل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: برای راه‌اندازی این پروژه‌ها در مجموع ۲۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان سرمایه‌گذاری شده است که پس از بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال ۵۶ نفر ایجاد خواهد شد. در حال حاضر، ۲۳۲ هتل، متل، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیر، ۱۳۴ خانه مسافر و ۱۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی در فارس فعالیت دارند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید