• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 3 مرداد 1398
کد مطلب : 68328
+
-

سرنوشت بیرو در دست رادو

بیرانوند: آرزویم حضور در داربی تورین است

پرسپولیس روز گذشته در رقابت‌های جام شهدا در برابر سایپا به میدان رفت تا علاوه بر انجام یک بازی تقریبا دوستانه، کالدرون هم از تیم خود رونمایی کند. سرمربی سرخپوشان اما در حرکتی جالب توجه تیم خود را به 2 گروه تقسیم کرد تا گروه اول روز گذشته برابر سایپا به میدان بروند و گروه دوم بازی امروز را برگزار کنند.سرمربی آرژانتینی درگروه دوم از بیشتر نفرات اصلی خود استفاده کرد تا نشان دهد که احتمالا لیگ را با این نفرات آغاز خواهد کرد. با توجه به محرومیت بیرانوند در بازی اول، سرمربی پرسپولیس در بازی امروز از رادو استفاده خواهد کرد تا او را برای نخستین بازی لیگ آماده کند.جالب اینکه شنیده می‌شود با توجه به پیشنهاد رسمی و جدی چند تیم ایتالیایی به دروازه‌بان اول تیم ملی و سرخپوشان، عملکرد رادوشوویچ در بازی‌های دوستانه پیش رو در آینده بیرو نقش بسیار مهمی دارد. این دروازه‌بان همچنان خواهان جدایی از پرسپولیس است و در صورتی که رادو بتواند اعتماد مربیان جدید تیم را جلب کند، مسیر لژیونر شدن بیرو بسیار هموار خواهد شد.
 بگذارید پیشرفت کنم!
دروازه‌بان پرسپولیس گویا در تماس با مسئولان باشگاه از آنها خواسته تا با جدایی او موافقت کنند. بیرو همچنین اعلام کرده است که برای پیشرفت می‌خواهد به اروپا برود و از مدیران باشگاه خواسته تا بگذارند این مسیر پیشرفت را طی کند. البته به‌نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین مشکل برای جدایی او از پرسپولیس بند 700هزار دلاری است که باید دید باشگاه خواهان او این مبلغ را پرداخت خواهد کرد یا خیر.
  بیرانوند: آرزوی حضور در داربی تورین و تقابل با رونالدو را دارم
روزگذشته رسانه‌های ایتالیایی ازجمله سایت توتومرکاتو خبر دادند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران منتظر پاسخ باشگاه تورینو به درخواست مدیربرنامه‌های خود برای انتقال به این باشگاه است. بیرانوند در صحبتی کوتاه با روزنامه گاتزتادلواسپورت گفت:« آرزوی حضور در داربی تورین و تقابل با کریستیانو رونالدو را دارم. مطمئن هستم که می‌توانم عملکرد خوب خود را در لیگ ایران ادامه دهم.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید