• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68301
+
-

بیرو در ایتالیا، علیپور در روسیه؟

علیرضا بیرانوند و علی علیپور دو بازیکن پرسپولیس بودند که از ابتدای نقل‌وانتقالات امسال آواز جدایی سر داده و به‌دنبال لژیونر شدن بودند. اما بعد از مدتی تمام اخبار و شایعات درباره جدایی آنها بی‌سرانجام ماند و در تمرینات سرخپوشان حاضر شدند. اما اخبار رسیده حاکی از آن است که احتمال رفتن این دو بازیکن هنوز کاملا منتفی نشده و ممکن است در این روزهای آخر نقل‌وانتقالات اتفاقات جدیدی بیفتد. باشگاه پرسپولیس در همان نخستین روزهای نقل‌وانتقالات به این دو بازیکن اعلام کرد تنها درصورتی اجازه جدایی آنها را صادر خواهد کرد که باشگاه خواهان آنها 700هزار دلار بابت دریافت رضایتنامه بپردازد. با گذشت زمان مشخص شد باشگاه‌های خواهان این دو بازیکن حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند و در نهایت بیرانوند و علیپور با سرخپوشان راهی اردوی ترکیه شدند تا اینگونه به‌نظر برسد که این دو در این فصل هم در جمع سرخپوشان ماندگار خواهند شد.روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی از احتمال پیوستن دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس به باشگاه مطرح تورینو خبر دادند. روزنامه توتو اسپرت تیتر یک مقاله خود را به بیرو اختصاص داد و بعد از تمجید از درخشش بیرانوند در جام جهانی و همچنین مهار پنالتی رونالدو در گزارش خود نوشت: «فضا برای بیرانوند در پرسپولیس تنگ است و او به یک انتقال برای پیشرفت احتیاج دارد. باشگاه تورینو به‌دنبال جذب اوست و قصد دارد این فضا را در اختیار بیرانوند بگذارد. گلری که با سختی‌های زیاد قدم‌های رشد را یکی‌یکی برداشته و حالا می‌خواهد سطح جدیدی از بازی را تجربه کند. جدی‌ترین پیشنهاد بیرانوند از تورینوست اما همزمان آتالانتا و کالیاری هم به این دروازه‌بان چشم دارند و با این شرایط ممکن است او را فصل آینده در سریA ببینیم.»
به این ترتیب درصورتی که یکی از این باشگاه‌های ایتالیایی 700هزار دلار به پرسپولیس پرداخت کند بیرانوند پیش از آغاز لیگ از جمع سرخپوشان جدا می‌شود و این بار دیگر باشگاه نمی‌تواند جلوی این دروازه‌بان را بگیرد.
  پیشنهاد روسی برای علیپور
علی علیپور، دیگر بازیکن پرسپولیس  است که از باشگاه زولته پیشنهای جدی داشت. آقای گل لیگ هفدهم حالا یک پیشنهاد دیگر دارد و باشگاهی از روسیه برای دریافت رضایتنامه او از پرسپولیس نامه رسمی فرستاده است. درحالی‌که به‌نظر می‌رسید علیپور این فصل هم در خط حمله قرمزپوشان پایتخت بازی خواهد کرد، باشگاه اوفای روسیه با ارسال نامه‌ای خواهان جذب این مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس شده و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز به درخواست این باشگاه روسی پاسخ قطعی نداده‌اند. با این شرایط به‌نظر می‌رسد پرونده جدایی علیپور از پرسپولیس همچنان باز است. تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس این است که تا زمان جذب حداقل 2 مهاجم، پاسخی به درخواست باشگاه اوفا ندهند اما این باشگاه روسی خواهان روشن شدن هرچه زودتر تکلیف این نقل و انتقال شده است. بنابراین جدایی علی علیپور هم مانند بیرانوند هنوز منتفی نشده و ممکن است فصل آینده این دو بازیکن را در پرسپولیس نبینیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید