• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68214
+
-

با مردم

با مردم











قطع مداوم آب در واوان اسلامشهر
در شهرک فرهنگیان  واوان اسلامشهر آنقدر آب شرب قطع است که می‌توان گفت رکورد قطع آب شکسته و تقریبا هر روز آب نداریم. گاهی شب‌ها به اندازه لوله سماور از شیرآب برخی منازل آب می‌آید. واقعا گناه ساکنان این محله چیست؟ از مسئولان آبفای جنوب غرب تهران تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
جعفری از محله فرهنگیان شهرک واوان

  کمبود خیابان و بزرگراه در رشت
رشت که اسم آن گاهی در ردیف کلانشهرها نیز می‌آید به‌شدت با کمبود خیابان و بزرگراه روبه‌روست به‌گونه‌ای که رانندگی در این شهر کاری نشدنی است. پارکینگ هم در ا ین شهر به اندازه کافی نیست و پارک دوبله در اکثر خیابان‌های شلوغ امری عادی شده است.
خانقاهی از رشت

زیرگذر فاز یک شهریار سرعت‌گیر نیاز دارد
چرا شهرداری اندیشه و راهنمایی و رانندگی شهریار فکری برای ایجاد سرعت‌گیر در زیرگذر فاز یک اندیشه نمی‌کنند. تاکنون ده‌ها تصادف در این زیرگذر اتفاق افتاده است.
نکاهی از اندیشه

قیمت‌گذاری خودروها همچنان نابسامان
6ماه قبل در شرکت مرتب، خودروی بیسوی 5 ثبت‌نام کردم که قیمت آن 180میلیون تومان بود و اکنون 250میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و به‌گونه‌ای‌است که حتی اگر ماشین را تحویل بگیرم و بخواهم در بازار بفروشم هم به پول اولیه خودم نخواهم رسید.
غیوری از تهران

تحویل کلید 3میلیون تومان
بعد از سال‌ها پرداخت پول و انتظار، تعدادی از مسکن‌های مهر در پردیس آماده تحویل شده است، اما درست پشت درب خانه در مرحله تحویل فردی نشسته که می‌گوید باید 3میلیون تومان بدهید تا کلید تحویل شود. این انصاف است که تا دقیقه آخر از ما پول بگیرند؛ آن هم برای تحویل کلید؟!
از مالکان مسکن مهر پردیس

  دلالان خودرو آسایش عبدل‌آباد را مختل کرده‌اند
از شهرداری منطقه۱۹ عاجزانه تقاضا داریم دلالان خرید خودرو در عبدل‌آباد را جمع کنند. این دلالان با سروصدا و ترافیک فراوان آسایش شهروندان در محله عبدل‌آباد را مختل کرده‌اند.
نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

موتورهای بی‌چراغ و جاده‌های دزفول
موتورهای بی‌چراغ در جاده‌های خوزستان در شهرستان دزفول هر شب حادثه‌ای تازه رقم می‌زنند و برای خودشان و هم برای دیگران مشکل ایجاد می‌کنند. از پلیس راهور تقاضای برخورد جدی و قاطع داریم.
محمد مروتی از دزفول

 پسرم را به من بازگردانید
پسرم که دبیر فیزیک است به‌دلیل اشتباه و قصور و ناتوانی در رد مال مدت‌هاست در زندان است. از مسئولان و خیران تقاضا دارم، شرایطی فراهم کنند تا پسرم بتواند روزهای آخر عمرم را کنار من باشد.
محمد نیرومندی، پدر 85ساله یک زندانی

این خبر را به اشتراک بگذارید