• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68114
+
-

حق آلایندگی اهواز تا سال 97 پرداخت شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به بحث‌های مطرح شده از سوی شهرداری یا اعضای شورای شهر اهواز در خصوص عدم پرداخت حق‌ آلایندگی گفت: شرکت نفت حق آلایندگی را تا سال 97 پرداخت کرده است.

به گزارش ایسنا «احمد محمدی» اظهار کرد: امیدوارم برکات این کار گسترش پیدا کند و شاهد فعالیت در این زمینه در جاهای دیگر باشیم. وی ادامه داد: یکی از موارد مورد توجه صنعت نفت از ابتدای کارش تاکنون توجه به محیط زیست، مردم پیرامون، ذی‌نفعان - نه‌تنها شاغلان صنعت نفت، بلکه همه کسانی که در این صنعت و بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی آن مشغول کارند - بوده است تا شاهد رضایت حداکثری همه باشیم.

محمدی گفت: با توجه به جایگاهی که صنعت نفت دارد و آثار و نقش‌های آن در کشور، در هیچ جای کشور مانند آن وجود ندارد.وی افزود: اگر بخشی از اقدامات به سمع مردم نرسیده، شاید به دلیل کوتاهی من مدیر بوده که نگفته‌ام چه اقداماتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیان کرد: به جای این‌که تعامل سازنده داشته باشیم و حداکثر استفاده را از این نعمت منحصر به فرد و خدادادی ببریم، همیشه آن را متهم می‌کنیم. مثلا شهرداری یا اعضای شورای شهر اهواز عنوان می‌کنند شرکت نفت پول ما را پرداخت نمی‌کند در حالی که تا ریال آخر حق آلایندگی را تا سال 97 پرداخت کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید