• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67964
+
-

دیدار با مرادی کرمانی در شهر کتاب

دریچه
دیدار با مرادی کرمانی در شهر کتاب


 هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده نام آشنا، چهارشنبه 2مرداد‌ماه در شهرکتاب مرکزی با مخاطبان کتاب‌هایش به گپ و گفت می‌نشینند. به گزارش همشهری، در این برنامه رسول آبادیان، نویسنده و منتقد، فاطمه محمدی، مدیر مؤسسه نوین کتاب گویا و لیما صالح رامسری، مدیر انتشارات معین حضور خواهند داشت و درباره کتاب «قاشق چایخوری» سخنرانی می‌کنند. شهرت هوشنگ مرادی کرمانی بیشتر به‌خاطر کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته است.
قصه‌های مجید و مهمانی مامان ازجمله کارهای اوست که به فیلم تبدیل شده و با استقبال مخاطبان همراه بوده است. مرادی کرمانی در کارنامه فعالیت خود علاوه بر داستان، فیلمنامه و نمایشنامه نیز دارد. وی سال 1986و 2014نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن بوده و سال 1384برگزیده پنجمین دوره چهره‌های ماندگار شد.
آخرین اثر او با نام قاشق چایخوری، مجموعه داستانی است که در فضایی متفاوت و نو نسبت به دیگر آثار نویسنده منتشر شده است. این نشست، چهارشنبه 2مرداد ساعت 19در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود و حضور در این برنامه برای علاقه‌مندان آزاد است. شهرکتاب مرکزی در خیابان شریعتی، بعد از خیابان مطهری، جنب کوچه کلاته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید