• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67899
+
-

کسب نشان سرآمدی در مدیریت هوانوردی


مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در هشتمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گواهینامه اشتهار به کیفیت یک‌ستاره و نشان سرآمدی را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، «نادر ثناگومطلق» در مراسم معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام به دلیل فراهم‌سازی بستری مناسب برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.

ثناگو افزود: بر اساس اعلام وزارت ارتباطات، شرکت‌کنندگان در این جشنواره در بخش استارت‌آپ برتر حوزه ‌ای‌سی‌تی با 45 تقاضا، در محور دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی با 110 تقاضا و در محور توسعه کسب و کار در حوزه فاوا نیز با 45 تقاضا حضور دارند.
این مسئول گفت: همچنین در بخش پژوهش‌های منتهی به فناوری 40 تقاضا، در بخش شرکت‌های برتر IT در توسعه اقتصادی، 33 تقاضا و در بخش فناوری فضایی و خدمات فضا پایه نیز 20 تقاضا ثبت شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید