• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 23 بهمن 1396
کد مطلب : 6789
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

مقابله با سودجویان آشفتگی بازار

در روزهای پایانی سال و نزدیک نوروز، متأسفانه شاهد افزایش قیمت بسیاری از کالاهای اساسی ازجمله لبنیات، مرغ و گوشت در بازار هستیم. با اینکه مسئولان مدام از آمادگی و نظارت دقیق برای مقابله با افزایش بی‌رویه قیمت‌ها خبر می‌دهند اما سودجویان همچنان از آشفتگی بازار در آخر سال سوءاستفاده می‌کنند.

تعدادی از شهروندان

 

 

پیامک‌های تبلیغاتی

سلام. در سال‌های اخیر ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و گاهی بیهوده برای مخاطبان، باعث کلافه‌شدن صاحبان تلفن‌های همراه شده است. متأسفانه در ایران بسیاری از شرکت‌ها نه‌تنها طریقه به‌کارگیری صحیح پیامک را به‌درستی فرا نگرفته‌اند، بلکه بدون دریافت اجازه، نسبت به ارسال پیامک به مخاطبان اقدام می‌کنند. لطفا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.

گلایه تعدادی از شهروندان

 

  گلایه از ‌تأخیر پروازها

سلام. وقت به خیر. موقعیت شغلی من طوری است که زیاد با هواپیما مسافرت می‌کنم. باور کنید در کمتر پروازی است که هواپیما بدون تأخیر به مقصد برسد. جای تأسف اینجاست با اینکه این تأخیرها نارضایتی مسافران را به همراه می‌آورد، اما متأسفانه هیچ واکنش خاصی را از جانب مسئولان هواپیمایی به‌دنبال ندارد. آیا مسافران پروازهایی که ‌تأخیر دارند محق یک عذرخواهی کوتاه و مختصر هم نیستند؟

2145...0912

 

 

گلایه از شرکت‌های لیزینگی

با سلام و تشکر. حدود 6 ماه پیش مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت برای خرید یک دستگاه خودرو واریز کردم. درحالی‌که قرار بود 15روزه خودرو تحویل شود، اما در مراجعه به دفتر شرکت متوجه شدم که دفتر شرکت به‌دلیل کلاهبرداری از مردم پلمب شده است. این درحالی است که این شرکت دارای شماره ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها بوده است. لطفا گزارشی درباره نحوه کلاهبرداری اینگونه شرکت‌های لیزینگی تهیه کنید.

مومنی از تهران

 

 

درخواست از وزارت راه و شهرسازی

سلام. مدت‌هاست دریافت عوارضی در آزاد‌راه تهران - ساوه برای ساکنان پرند، رباط‌کریم و نسیم‌شهر مشکل‌ساز شده است. در حال حاضر ساکنان این شهرها که نزدیک تهران هستند، به‌دلیل تعدد در عبور و مرور ناچار به پرداخت عوارض در این آزاد‌راه هستند. لطفا به مسئولان وزارت راه و شهرسازی بگویید به این وضعیت ناعادلانه رسیدگی کنند.

عبدی از پرند    

این خبر را به اشتراک بگذارید