• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67581
+
-

نجات معجزه‌آسای جوان بدره‌ای از ارتفاعات کبیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از نجات معجزه‌آسای یک جوان اهل شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بدره در ارتفاعات کبیرکوه خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ «عزت‌الله متین‌فر» اظهار کرد: چند نفر از جوانان اهل شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بدره برای تفریح به ارتفاعات کبیرکوه عزیمت کرده بودند که در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک نفر از آنها از ارتفاعات کبیرکوه بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان بدره - پس از هماهنگی با یگان‌های امدادی - به محل اعزام شدند.

وی با بیان این‌که مشخص شد با توجه به صعب‌العبور بودن مسیرهای انتخابی این جوانان یک نفر از آنان از ارتفاع بسیار زیادی از کوه سقوط کرده و به شدت مصدوم شده است، گفت: خوشبختانه با حضور به‌موقع پلیس و عوامل امدادی و اورژانس هوایی، این جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

فرمانده انتظامی بدره به کوهنوردان توصیه کرد: چنانچه شخصی یا گروهی قصد طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی دارند، حتما قبلا با مسئولان مرتبط در این خصوص هماهنگ کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم. سرهنگ متین‌فر تاکید کرد: اگر یگان‌های امدادی از برنامه کوهنوردان اطلاع قبلی داشته باشند، می‌توانند سریع‌تر محل حادثه را پیدا کنند و به کمک حادثه‌دیدگان بشتابند.

این خبر را به اشتراک بگذارید