• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67335
+
-

خبرهای کوتاه / شهر

خبرهای کوتاه
خبرهای کوتاه / شهر


  بررسی محیط‌زیستی نواحی 122 گانه شهرداری تهران
بازدید دوره‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات محیط‌زیستی نواحی 122گانه شهرداری تهران به‌منظور تصمیم‌گیری بهنگام مدیران شهری جهت بهبود عملکرد توسط اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار انجام می‌شود. به گزارش همشهری، صدرالدین علی‌پور، مدیرکل محیط‌زیست شهرداری تهران گفت: «فعالیت‌ها، اقدامات و پروژه‌های محیط‌زیستی مناطق 22گانه شهرداری تهران در تمامی حوزه‌های مرتبط با محیط‌زیست توسط تیم کارشناسی و تخصصی اداره کل محیط‌زیست مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد.» او ادامه داد: «بازدیدهای تخصصی محیط‌زیستی مناطق 22گانه شهرداری تهران با هدف تسریع و تسهیل امور در روند اجرای پروژه‌ها آغاز شده و تا شهریور‌ماه سال‌جاری ادامه دارد. البته به‌منظور بهبود کیفیت اقدامات و فعالیت‌های محیط‌زیستی، نتایج آن به اطلاع شهرداران مناطق خواهد رسید. »

برای همین، کارشناسان اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، از فعالیت‌ها و پروژه‌های محیط‌زیستی مناطق 1و 18اعم از سوله‌های بازیافت و تفکیک پسماند، تجهیزات خورشیدی موجود در ساختمان نواحی و بوستان‌های انرژی، پکیج‌ها و سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب بازدید کردند.

  خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زائران حسینی
معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور از آمادگی شهرداری تهران برای ارائه خدمات به زائران و عاشقان حضرت سیدالشهدا در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش همشهری، مجتبی یزدانی که به همراه هیأت همراه اعزامی از سوی شهرداری تهران برای حضور و ارائه گزارش در جلسه نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق در سفارت ایران در بغداد به عراق سفرکرده بود به تشریح برنامه‌های شهرداری تهران و کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین در شهرهای نجف، کربلا و کوفه پرداخت.

او طی جلسات مختلفی با مسجدی، سفیر ایران و رئیس ستاد اربعین کشور در عراق، مکارم سرکنسول نجف، حسینیان سرکنسول کربلا، مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف و کربلا، استاندار کربلا، مسئولان عراقی عتبه‌های علویه، حسینیه و عباسیه و تولیت مسجد کوفه دیدار و گفت‌وگو کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید