• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66996
+
-

افتتاح ۳ قطعه از آزادراه خرم‌آباد - اراک تا پایان امسال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از افتتاح ۳ قطعه از آزادراه خرم‌آباد- اراک تا پایان امسال خبر داد و گفت: بلندترین تونل آزادراهی کشور به طول ۳۵۰۰ متر در این محور واقع شده است. به گزارش مهر، سردار «سعید محمد» با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی آزادراه خرم‌آباد - اراک اظهار کرد: از فصل کاری جاری حداکثر استفاده را می‌کنیم تا این پروژه به اتمام برسد و مراحل پایانی کار دارد انجام می‌شود.

وی گفت: تا پایان سال قطعات دو، سه و چهار آزادراه خرم آباد- اراک به بهره‌برداری می‌رسد. فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به این‌که بهره‌برداری این 3 قطعه و زیر بار ترافیک رفتن آن به کاهش طول سفر بین 2 استان مرکزی و لرستان بسیار کمک می‌کند، افزود: تونل‌های زیادی، از جمله بلندترین تونل آزادراهی کشور با ۳۵۰۰ طول، در این محور قرار دارد.

سردار محمد با تاکید بر ساخت این محور با بالاترین استانداردهای فنی بیان کرد: امیدواریم افتتاح پروژه آزادراه خرم‌آباد - اراک در پایان امسال بتواند به رفاه کمک مردم کند. وی گفت: اعتبار این پروژه به صورت ۶۰ درصد وزارت راه و ۴۰ درصد قرارگاه تامین و تاکنون بیش از‬ هزار میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید