• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66929
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/V6zv
+
-

شناسایی ۷۲۰ نقطه رانشی در مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از شناسایی بیش از ۷۲۰ نقطه رانشی در استان خبر داد. به گزارش ایسنا «مهدی رازجویان» در جلسه پیرامون بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: هم‌اکنون همه نقاط رانشی استان شناسایی شده و به محض تخصیص اعتبار دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند تا با انتخاب پیمانکار مناسب سریعا این نقاط را اصلاح کنند.وی افزود: برای لایروبی رودخانه‌ها و انهار اقدامات خوبی در سوادکوه شمالی انجام شده است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: در بخش توسعه زیرساخت‌های مناطق سیل‌زده دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی ۸۰ میلیارد تومان، توسعه عمران شهری و روستایی ۴۷ میلیارد تومان، آب و فاضلاب شهری و روستایی ۱۱/۵ میلیارد تومان، کشاورزی ۱۸ میلیارد تومان و برق ۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت کردند.این مسئول تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به روند آماده‌سازی و بازسازی مناطق سیل‌زده نظارت دقیقی داشته باشند.

وی گفت: با وجود فضای مجازی مردم نسبت به گذشته بیدارتر هستند و کوچک‌ترین اشتباهی موجب زیر سوال رفتن اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی می‌شود. رازجویان با اشاره به این‌که تا این لحظه مبلغی که برای استان ابلاغ شده در خصوص احداث واحدهای مسکونی، بازسازی و تعمیر واحدهایی بوده که در سیل اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری تخریب شده‌اند، یادآور شد: اخیرا هیات دولت برای ایجاد زیرساخت‌ها مصوبه‌ای داده و ما هم دنبال آن هستیم تا برای زیرساخت‌ها اعتباری در نظر گرفته شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید