• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66858
+
-

2000 تاکسی در مشهد نوسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی: هیچ یک از خودروسازان خراسانی در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی همکاری نمی‌کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: 2 هزار دستگاه تاکسی تا پایان سال در مشهد نوسازی می‌شود. به گزارش تسنیم، «سیدمهدی علوی‌مقدم» اظهار کرد: برخی از اقدامات این سازمان نظیر نوسازی ناوگان‌ها در 2 سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان با شکست مواجه شده بود و قادر به اتمام مراحل نبودیم. وی با اشاره به فعالیت مستقل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌یک از خودروسازان خراسانی در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی با این سازمان همکاری نمی‌کنند و ما باید به تنهایی برای نوسازی اقدام کنیم. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: به دلیل افزایش چشمگیر قیمت خودرو در چند سال اخیر، برنامه نوسازی ناوگان اجرا نشد و این پروژه نیمه‌کاره رها شد. این مشکل در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد نه تنها برطرف نشده است بلکه با گذشت زمان بزرگ‌تر می‌شود. علوی‌مقدم با اشاره به تحقق امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا پایان امسال تصریح کرد: تا پایان امسال 2 هزار تاکسی نوسازی می‌شوند که این امر با مصوبه شورای اسلامی مشهد محقق می‌شود. همچنین 80 درصد قیمت خودرو را شهرداری پرداخت می‌کند. وی گفت: بنا بر صحبت‌های مطرح‌شده، قرار بر حمایت 50 میلیارد تومانی شهرداری در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی است و اغلب تاکسی‌های فرسوده از مشهد خارج می‌شوند. در حال حاضر 12 هزار و 500 تاکسی در مشهد تردد می‌کنند. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید