• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66692
+
-

خبرهای‌کوتاه / شهر

خبرهای‌کوتاه
خبرهای‌کوتاه / شهر


آمادگی شهرداری برای همکاری بیشتر با میراث فرهنگی
جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی با موضوع حفظ و احیای بافت تاریخی در محل مدیریت بافت و بناهای تاریخی شهر تهران با حضور مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی و مدیران ارشد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری برگزار شد. به گزارش همشهری، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: «شهرداری در این بخش مأموریت‌های مهم و مشترکی با سازمان میراث فرهنگی دارد. در عین حال، ما بناها و بافت‌های تاریخی شهر را به‌عنوان میراث و اساس و بنیان شهر می‌دانیم. بنابراین با این نگاه آماده همکاری درتمامی بخش‌ها هستیم .»

تازه‌ترین پروژه‌های هوشمند شهری در الکامپ
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از روز پنجشنبه، 27تیرماه در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با ارائه سرویس‌ها و خدمات برخط و هوشمند شهری میزبان مردم و علاقه‌مندان است. به گزارش همشهری، این سازمان به نمایندگی از شهرداری تهران با حضور در بزرگ‌ترین رویداد فناوری و نوآوری کشور که به‌مدت 4 روز از 27تا 30تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، حضور دارد.

دیدار هیأت پارلمان شهری شانگهای از شورای شهر تهران
نایب‌رئیس و نماینده حزب کمونیست چین در پارلمان شهری شانگهای، در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر تهران گفت: آنچه به نادرستی درباره ایران از رسانه‌های خارجی منتشر می‌شود با آنچه می‌بینم کاملا متفاوت است.
آقای شاهای لین افزود: متروی شانگهای با جمعیتی بالغ بر 24میلیون نفر  بیش از 704کیلومتر با 17خط است. این بندر یک پنجم واردات و صادرات چین را به ‌خود اختصاص داده است باعث شده که شهر دارای استانداردهای بالایی باشد و رتبه پنجم را در جهان از نظر استاندارد‌های مختلف داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید