• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66672
+
-

دستگیری عامل آتش‌سوزی مزارع کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در یکی از روستاهای این شهرستان که اقدام به آتش زدن 3 هکتار از اراضی کشاوری کرده بود، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسین براری» اظهار کرد: چندی پیش وقوع یک فقره آتش‌سوزی در 3 هکتار از مزارع کشاورزی یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل و در تحقیقات انجام شده معلوم شد که آتش‌سوزی عمدی بوده و فرد یا افرادی عمداً دست به این اقدام زده‌اند.  سرهنگ براری تصریح کرد: ماموران با توجه به حساسیت موضوع و خسارت‌های فراوان وارد شده به کشاورزان روستا، کار شناسایی عامل یا عاملان حادثه را آغاز و در تحقیقات بسیار موفق به شناسایی فرد مظنون شد. 

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: پس از شناسایی متهم فراری و با هماهنگی دستگاه قضایی ماموران وارد مخفیگاه وی شده و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.  وی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به آتش زدن مزارع کشاورزی اعتراف و هدف خود را از این کار اختلافات شخصی با یکی از کشاورزان روستا عنوان کرد.سرهنگ براری در ادامه با اشاره به تشکیل و تکمیل پرونده، از معرفی عامل آتش‌سوزی عمدی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد. ‌

این خبر را به اشتراک بگذارید