• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66621
+
-

گوشت قرمز ارزان می‌شود

معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان: با تلاش‌های انجام‌شده برای کاهش قیمت گوشت قرمز این ماده غذایی با قیمت کمتر از بازار ‌به‌زودی در استان عرضه خواهد شد

بازار
گوشت قرمز ارزان می‌شود

در جلسه تنظیم بازار استان سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: با تلاش‌های انجام‌شده برای کاهش قیمت گوشت قرمز و بر اساس قیمت‌گذاری اتحادیه و دستگاه‌های مرتبط، این ماده غذایی به زودی با قیمت کمتر از بازار ‌به‌زودی در استان عرضه خواهد شد.

 به گزارش فارس،  «علیرضا نورا» افزود: نگرانی برای تامین و عرضه کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این جلسه، اظهار کرد: انجمن واردکنندگان دام استان فعالیت خود را از طریق واردات دام شروع کرده و دستگاه‌های اجرایی باید شرایط واردات دام را فراهم کنند تا عرضه گوشت با کاهش قیمت روبه‌رو شود. 

وی افزود: درباره توزیع دام سبک برای عید سعید قربان، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و برای رفاه حال هم‌استانی‌ها، دام‌های سبک در زمان عید سعید قربان با اطلاع‌رسانی به مردم در میادین فروش دام عرضه خواهد شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار درباره نگهداری کالاهای اساسی استان بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان وظیفه تامین و نگهداری اقلام مورد نیاز استان را دارد و باید از ظرفیت‌های سردخانه‌ای بخش خصوصی استفاده کند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در ابتدای این جلسه بیان کرد: طی سال گذشته با توجه به التهاباتی که در بحث نرخ ارز ایجاد شد با افزایش قیمت‌ کالاها و تنظیم بازار روبه‌رو بودیم. 

 «نادر میرشکار» افزود: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که انجام شده برای تامین ارز و کالاهای اساسی اولویت‌دار اکنون به شرایط ثبات در سطوح تامین و عرضه کالاها رسیدیم.  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با رصد و پایشی که از تامین و عرضه کالاهای اساسی داریم و قیمت‌ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه با سطح کشور در حال سنجش است، هیچ نگرانی‌ای برای تامین و عرضه کالاهای اساسی در سراسر استان نداریم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید