• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66584
+
-

راه‌اندازی بازار دائمی در هشتگرد

خبر
راه‌اندازی بازار دائمی در هشتگرد

بازار دائمی شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ با هدف حمایت از جامعه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و دستفروشان، کار خود را آغاز کرد.
به گزارش ایرنا، شهردار هشتگرد با اشاره به دغدغه مجموعه مدیریت شهری هشتگرد در خصوص امرارمعاش دستفروشان و زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: به دلیل سیاست‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی، رفع بیکاری و دیگر اختلالات اقتصادی طیفی از شهروندان با بساط‌گستری در پیاده‌روها به دستفروشی روی آورده‌اند که علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای مردم، سیمای اجتماعی شهر را مخدوش کرده است.

«امیر بهمنی» افزود: بازار دائمی شهر هشتگرد در راستای اجرای ماده ۱۶ بهبود فضای کسب و کار و ماده ۱۱ مشاغل خانگی به منظور حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید، ساماندهی دستفروشان و زنان سرپرست خانوار راه‌اندازی شده است.
وی گفت: این بازار در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر‌مربع در دست ساخت قرار گرفت که قطعه نخست آن با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال بدون احتساب ارزش ملک در مساحت 8700 مترمربع به بهره‌برداری رسید.
بهمنی با اشاره به عرضه تولیدات داخلی و صنایع‌دستی در این بازار افزود: بازار دائمی شهر هشتگرد ۱۳۸ غرفه با متراژ ۹ تا ۱۸ متر‌مربع و پارکینگی برای استقرار وانت‌بارها با ۴۰۰ متر‌مربع مساحت دارد.

شهردار هشتگرد با اشاره به این‌که ۳۰۷ نفر تاکنون برای حضور در این بازارچه مراجعه کرده‌اند، گفت: شرط فعالیت در این بازار، بومی بودن و عدم اشتغال متقاضیان است و علاقه‌مندان دارای شروط ذکرشده برای فعالیت در این بازار می‌توانند همه‌روزه در ساعات اداری به شهرداری هشتگرد مراجعه کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید