• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66554
+
-

آب زنجان فلزات سنگین ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به این‌که فلزات سنگین در آب شرب استان زنجان وجود ندارد، گفت: سلامت مردم برای این شرکت بسیار مهم است. 

علیرضا جز قاسمی در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به توسعه و اجرای فاضلاب شهری در استان زنجان اظهار کرد: تاکنون بیش از 7/32 کیلومتر در استان زنجان فاضلاب اجراشده است که ۹۲ درصد میزان کارکرد را نسبت به سال گذشته داریم و طی یک برنامه ۷ ساله حداقل میزان تحت پوشش شبکه فاضلاب را در شهر زنجان از ۳۲ درصد به بیش از ۷۵ درصد خواهیم رساند. وی ادامه داد: خوشبختانه در استان زنجان استقبال مردم از اجرای طرح فاضلاب شهری بسیار خوب است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به اصلاح شبکه آب‌رسانی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: 50/32 کیلومتر شبکه اصلاح شده است که ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد و 2/13 درصد هم توسعه شبکه داشتیم که 2 درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد. 

جز قاسمی با بیان این‌که حفظ کیفیت و بهداشت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب شهری استان است، گفت: آزمایش‌های لازم برای سنجش کیفیت آب به جد توسط شرکت دنبال می‌شود. وی تصریح کرد: خوشبختانه مشکل فلزات سنگین در آب شرب استان زنجان نداریم و سلامت مردم برای این شرکت بسیار مهم است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان یادآور شد: اجرای پروژه‌های مختلف برای تأمین آب سالم و بهداشتی به مشترکان از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب شهری است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید