• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66489
+
-

خطر سقوط به دسته 3، نود ارومیه را تهدید می‌کند

فقط چند روز تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده و در صورت عدم ثبت قراردادها و ارائه لیست بازیکنان، تیم نود ارومیه به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.

به گزارش فارس مدیر باشگاه نود ارومیه با اعلام این خبر درباره مشکلات تیم فوتبال دسته یکی این باشگاه گفت: بیش از 30 نفر برای تیم تصمیم می‌گیرند و با وجود زمان کم تا پایان مهلت نقل و انتقالات و ارائه لیست بازیکنان برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور اما هنوز نمی‌دانیم قابلیت تیمداری را خواهیم داشت یا خیر؟ در صورت عدم ارائه لیست تا زمان تعیین‌شده، امتیاز لیگ دسته یک مطابق قانون ملغی شده و این تیم به لیگ دسته سوم سقوط خواهد کرد. 

«یحیی بهاری» ادامه داد: با توجه به بدهی‌های گذشته باشگاه ماشین‌سازی تبریز که اکنون به نود ارومیه منتقل شده و شکایت دروازه‌بان خارجی این تیم، در صورت عدم پرداخت بدهی منجر به بسته شدن 3 پنجره نقل و انتقالاتی تیم نود ارومیه از سوی فیفا خواهد شد. این مساله در حالی مشکل‌ساز خواهد شد که تیم نوپای نود ارومیه هیچ عقبه بازیکن‌سازی ندارد تا بتواند از 3 پنجره محروم‌شده و بازیکنان امید وارد عرصه رقابت‌ها شود. 

وی تاکید کرد: هر 2 مشکل ذکرشده در صورت حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و مالک اصلی این تیم «محمدرضا زنوزی»، مالک‌ فعلی باشگاه تراکتورسازی، در عرض 48 ساعت قابل حل است اما مسئولان استانی و شهرستانی از این موضوع غفلت کرده‌اند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید