• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66434
+
-

زمزمه‌های اردوگاه سرخ

تمرینات پرسپولیس در اردوی ترکیه در حال انجام است و بازیکنان تیم زیرنظر سرمربی جدید مشغول آماده‌سازی‌ خود هستند. با وجود اضافه شدن وحید امیری به تمرینات، کالدرون همچنان به‌دنبال یک مهاجم تمام‌کننده است و از طرفی باید به‌زودی فهرست بازیکنان مازاد خود را اعلام کند.
با توجه به این شرایط، از اردوگاه قرمزپوشان خبر می‌رسد که ترافیک بسیار شدید در تمام پست‌ها، کار را برای خیلی از بازیکنان سخت کرده است. شاید تنها در خط دروازه این مشکل وجود نداشته باشد و بیرانوند درصورت ماندن در تیم تنها بازیکن همیشه ثابت کالدرون خواهد بود.
شنیده‌ها حاکی از این است که تراکم زیاد بازیکنان در پست‌های مختلف باعث شده با وجود اینکه هنوز فهرست مازادی از سوی کالدرون اعلام نشده است، بعضی از بازیکنان برای ماندن در تیم با ابهام روبه‌رو شوند. تعدادی از بازیکنان گویا به این نتیجه رسیده‌اند درصورت ماندن در پرسپولیس فرصت بازی کردن به آنها نخواهد رسید و به این فکر افتاده‌اند که شاید بهتر است در تیم نمانند و به تیم دیگری بروند تا بتوانند بازی کنند. از طرف دیگر بعضی از بازیکنان با این شرایط هیچ مشکلی ندارند و اعلام کرده‌اند که حتی اگر بازی نکنند هم بهتر است در تیم بمانند.
نکته اینجاست که بازیکنان همیشه ثابت برانکو هم احتمالا در تیم کالدرون جاپای سفتی نخواهند داشت و سرمربی آرژانتینی به بازیکنان اعلام کرده است که به هیچ عنوان به‌خاطر نام بازیکن به آنها بازی نمی‌دهد و فقط باید در تمرینات خودشان را نشان دهند. هرچه هست لیگ به‌زودی آغاز خواهد شد و باید دید سرمربی جدید قرمزها چه تدابیری برای حضور در لیگ برتر خواهد داشت.
  استقبال کادر فنی از امیری
وحید امیری که روز گذشته به اردوی تیم ملحق شد با کادر فنی و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. گابریل کالدرون و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان به بازیکن ملی‌پوش خود خوشامد گفتند و استقبال گرمی از او داشتند. امیری نیز در جریان این دیدار از کادر فنی و اعضای تیم تشکر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید