• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66338
+
-

با مردم

با مردم








به ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری کمک کنیم
از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آلودگی هوا و ترافیک دائمی تهران، ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، همه‌گیرشدن آن در بین زنان و مردان و ارزان شدن این وسیله‌نقلیه است.
روزی‌طلب از تهران

سازمان حمایت از مستأجران تشکیل شود
مستأجران نمی‌توانند صدای اعتراض و آه نداری خود را به هیچ‌جا برسانند و راهی جز مهاجرت به شهرهای حاشیه‌ای تهران و شهرستان‌ها ندارند. شاید وقت آن باشد با توجه به انبوه افراد مستأجر، سازمان حمایت از مستأجران تشکیل شود و موشکافانه مسائل را رصد کند تا وضع از این بدتر نشود.
صبویی از تهران
 
بوی بد فاضلاب، پاکدشت را برداشته است
از مسئولان شهرستان پاکدشت بپرسید که مردم تا کی باید بوی بد فاضلاب را در این شهر تحمل کنند. درحالی‌که فاضلاب اکثر خانه‌ها در این شهرستان بالا زده است و تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر امام‌رضا(ع) همچنان اجرایی نشده است. با ادامه این روند، فراگیر شدن بیماری‌های مختلف به‌دلیل بوی بد دور از ذهن نیست.
قنبری از پاکدشت

بی‌احترامی به بازنشستگان صدا‌و‌سیما
به تازگی بازنشستگان صدا‌و‌سیما را به داخل سازمان راه نمی‌دهند، درحالی‌که برخی امکانات و تاسیسات قابل‌استفاده بازنشستگان ازجمله بانک، ‌کتابخانه، فروشگاه، کانون بازنشستگی، صندوق‌های قرض‌الحسنه و... درون مجموعه سازمان است و سازمان صداوسیما 15هزار بازنشسته دارد که حداقل 10هزار نفر از آنان ساکن تهران هستند و ممکن است به دلایل مختلف نیازمند مراجعه به بانک، کانون بازنشستگان و... شوند! واقعا این میزان بی‌احترامی به کسانی که 30سال صادقانه خدمت کرده‌اند چه توجیهی دارد؟
مهدی‌زاده از پرسنل بازنشسته سازمان

تلفن: ساعت کار قطار شهری اصفهان افزایش یابد
ساعت کار مترو در اصفهان فقط تا ساعت 21و 30دقیقه است درحالی‌که تازه بعد از این ساعت خیلی از مردم پس از انجام کارها، خرید یا گردش و تفریح، عازم منازل خود می‌شوند. از مسئولان تقاضا می‌شود، حداقل یکی دو ساعت به ساعات کار قطار شهری افزوده شود.
کهنسال از اصفهان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید