• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66334
+
-

جزئیات تازه از تیراندازی محافظ نماینده مجلس


نماینده اصفهان در مجلس جزئیات تازه‌تری از حادثه تیراندازی محافظش را بازگو کرد و گفت که اسلحه او در جریان تعقیب و گریز با چند سارق ناخواسته شلیک کرده و گلوله به پایش اصابت کرده است.
این حادثه ساعت 21یکشنبه در خیابان ولیعصر، خیابان لبافی‌نژاد اتفاق افتاد. براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت یکی از شهروندان با شنیدن صدای شلیک 2گلوله پلیس را در جریان گذاشت و با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که راننده یک پژو پارس که محافظ نماینده اصفهان در مجلس است 2گلوله از اسلحه‌اش شلیک و یکی از آنها به خود او اصابت کرده و موجب مصدومیتش شده است. جوان مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. به دنبال این حادثه، شایعه‌هایی درباره این حادثه منتشر شد. ازجمله شایعه سوء قصد به جان نماینده اصفهان. حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس دیروز به این شایعه‌ها واکنش نشان داد و گفت: به صراحت می‌گویم که به بنده سوء‌قصد نشده است. وی ادامه داد: برای مصاحبه تلویزیونی دعوت شده بودم و زمانی که در محل مصاحبه بودم ناگهان صدای دو شلیک را شنیدیم، مجری برنامه جابه‌جا شد و گفت که گویا اتفاقی افتاده است. ذهن بنده به این سمت رفت که ممکن است برای محافظم اتفاقی افتاده باشد و بلافاصله پایین رفتم.
وی ادامه داد: طبق گفته شاهدان عینی دو موتورسوار به محافظ بنده که در ماشین نشسته بود حمله کردند. کیفم در خودرو بود و محافظ بنده احساس کرده بود که آنان می‌خواهند کیف را سرقت کنند. به همین دلیل اسلحه کشید و در لحظه‌ای که مسلح شد احتمالاً به‌خودش شلیک کرده است.
سالک در ادامه گفت: محافظ من سپس از خودرو پیاده شد و تا سر چهارراه سارقان را تعقیب کرد و در آنجا یک تیر هوایی شلیک کرد اما در نهایت روی زمین افتاد و متوجه شد که مجروح است. در ادامه حراست مجلس شورای اسلامی و نیروی انتظامی در صحنه حاضر شدند و با شاهدان عینی صحبت کردند. در جمع‌بندی مشخص شده که موضوع سرقت بوده است؛ البته همچنان این موضوع در حال بررسی است تا نتیجه نهایی اعلام شود. سالک درباره وضعیت محافظش گفت: او اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و خوشبختانه صدمه جدی به وی وارد نشده است. سارقان احتمالاً به‌دنبال سرقت کیف بنده بودند و سوء‌قصد به بنده نبوده، چرا که اگر کسی بخواهد به بنده سوء‌قصد کند باید خودم را مورد هدف قرار می‌داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید