• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66324
+
-

قول آقای شهردار به یزدی‌ها

عزیزی: به همشهریان قول می‌دهم برای رفع مشکل آسفالت شهری اقدام کنم

از میان خبرها
قول آقای شهردار به یزدی‌ها

شهردار یزد با اشاره به وضعیت آسفالت‌های شهر گفت: به همشهریان یزدی قول می‌دهم که نسبت به رفع مشکلات آسفالت شهری اقدام کنم.

به گزارش تسنیم، یکی از مسائل و مشکلات شهری که همه مردم یزد هر روز به نوعی با آن درگیر هستند چاله‌ها و آسفالت‌های نامناسب در شهر است.
این مسئله از سال‌های گذشته به یک چالش برای مردم یزد تبدیل شده و هر فردی به عنوان شهردار منصوب می‌شود، به نوعی رفع مشکلات آسفالت‌ها را دغدغه خود می‌داند و تلاش می‌کند بتواند با رفع این مشکل به نوعی بخشی از اعتماد از دست رفته مردم را به شهرداری‌ها و نهادهای دولتی بازگرداند.

مشکل آسفالت‌های شهری به دلایلی همچون کیفیت نامناسب یا قدیمی بودن آسفالت‌ به وجود آمده که نیازمند اقدامات جدی در این زمینه است.
«جمال‌الدین عزیزی» در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: در خصوص آسفالت‌های شهر یزد نمی‌توان گفت که وضعیت مطلوبی حاکم است، ولی برای رفع نواقص باید به چند مورد توجه داشت.

شهردار یزد اضافه کرد: بخشی از آسفالت‌ شهر یزد مربوط به 40 یا 50 سال پیش است که هنوز تعویض نشده و از طرف دیگر ساخت‌و‌ساز و فضاهای جدید شهری سبب بروز اشکالاتی در بخش آسفالت‌ها شده و نمی‌توان گفت در این مورد دارای شرایط مطلوبی در یزد هستیم.
عزیزی با بیان این‌که برای رفع مشکلات آسفالت‌های شهر یزد برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: سعی شده در این شهر با پایش محیطی که صورت می‌گیرد مرمت آسفالت‌ها را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: ما هر ماه در شهر یزد از 2 برابر حد معمول آسفالت استفاده می‌کنیم تا بتوانیم بخش‌هایی که در این زمینه با مشکل روبه‌رو است را اصلاح کنیم ولی باید اذعان کرد که این کار نیز اساسی نیست و فقط برای حداقل‌ها کفایت می‌کند.
شهردار یزد با اشاره به افزایش سرسام‌آور قیمت قیر و مواد به کار رفته در آسفالت‌ اذعان کرد: این گرانی سبب شده نتوانیم به آن شکلی که مد نظرمان است مشکلات آسفالت‌های شهری را برطرف کنیم. امااین قول را به همشهریان عزیز یزدی خواهم داد که حداکثر توان خود را به کار ببندم که در زمینه آسفالت مشکلات کمتری را در شهر یزد مشاهده کنیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید