• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66148
+
-

کشف ۶ هزار قلم داروی غیرمجاز در کرمانشاه

مدیر نظارت بر فراورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف بیش از ۶ هزار قلم داروی غیرمجاز از یک فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش ایرنا «کیومرث رحیمی» افزود: کارشناسان حوزه نظارت بر فراورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو به همراه پلیس نظارت بر اماکن عمومی در بازرسی از یک فروشگاه مواد غذایی در شهر کرمانشاه بیش از ۶ هزار قلم داروی غیرمجاز کشف و توقیف کردند.  وی گفت: این داروها شامل شربت متادون، شربت تریاک، انواع قرص‌های مخدر و داروهای جنسی، داروهای مسکن، آنتی‌بیوتیک و مقدار زیادی سرنگ و پد الکلی بود.  این مسئول اظهار کرد: پرونده این کشف برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مسئول سلامت محیط شبکه بهداشت شهرستان کرمانشاه نیز گفت: یک کارگاه غیرمجاز تولید و بسته‌بندی میوه خشک توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و همه اجناس تولید شده ضبط و با اخذ حکم قضایی معدوم شد.  «بهمن خدادیان» افزود: این مکان با حکم مدیرکل تعزیرات استان تعطیل و پلمب شد و پرونده متخلف نیز برای پیگیری حقوقی به اداره تعزیراتحکومتی ارسال شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید