• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66068
+
-

با مردم

با مردم









طرح‌های مسئولان برای کنترل کرایه خانه‌ها چه شد؟
مسئولان از آغاز فصل نقل‌و‌انتقالات از کنترل اجاره‌بها و نظارت بر معاملات سخن گفتند ولی اکنون که تابستان در آستانه رسیدن به نیمه است، همان آش است و همان کاسه و کنترلی بر قیمت‌ها نیست.
میربقایی از تهران

شیراز جمعه‌ها ارتوپد ندارد
روز جمعه چنانچه بر اثر سانحه‌ای در کلانشهر شیراز نیاز به ارتوپدی پیدا کنید یا باید چند ساعت بستری شوید و هزینه‌های بستری بدهید تا پزشک بیاید یا باید به شهر دیگری بروید. مادرم را که در اثر حادثه‌ای پهلو‌درد و کمر‌درد شدیدی داشت، ‌روز جمعه به چند درمانگاه و بیمارستان ازجمله جانبازان، بیمارستان شهیدبهشتی، بیمارستان سعدی، بیمارستان رجایی(مخصوص سوانح) بردیم که هیچ کجا ارتوپد نداشتند و گفتند باید بیمار ‌‌بستری شود تا 6ساعت دیگر تازه پزشک برای معاینه و تشخیص بیاید.
هادوی از شیراز

امنیت دوچرخه‌سواران فراهم شود
تشویق مردم به دوچرخه‌سواری بسیار پسندیده است، اما به شرط آنکه امنیت دوچرخه‌سواران تامین شود. برخی افراد دوچرخه‌سواران را دست می‌اندازند و تلاش آنان برای رکاب‌زنی به‌خصوص در سربالایی‌ها را به سخره می‌گیرند. رانندگان هم مراعات آنها را نمی‌کنند.
سمیعی از تهران

تنها بخش اطفال بیمارستان دهدشت کولر ندارد
تنها بخش اطفال تنها بیمارستان شهر دهدشت در کهگیلویه و بویراحمد یک پنکه زمینی به‌عنوان وسیله‌ سرمایشی دارد و کودکان و همراهانشان در ‌آنجا از گرما کلافه شده‌اند. در پاسخ به اعتراض هم می‌گویند: دعوتنامه برایتان نفرستاده‌ایم!
شریف از دهدشت

بی‌نظمی در خط میدان صنعت به متروی حقانی
شرکت واحد اتوبوسرانی اخیرا در خط میدان صنعت به متروی حقانی با بی‌نظمی‌های زیادی خصوصا در ساعات صبح روبه‌روست. در این خط اغلب اتوبوس‌ها با تأخیر نیم‌ساعته به ایستگاه می‌رسند.
 سلطانی از تهران

آیا ثابت‌شدن نرخ دلار روی 13هزارتومان خبر خوش است؟
مسئولان خبر خوشی به مردم دادند مبنی بر بهترشدن اوضاع اقتصادی‌ و ثبات بازار. آیا اکنون که قیمت‌ها 4 برابر شده و دلار از 13‌ماه گذشته 9هزار تومان افزایش قیمت داشته، این خبر خوش محسوب می‌شود؟ چرا مسئولان اینگونه عمل می‌کنند؟
فراغتی از شیروان

کوچه‌هایی که جولانگاه معتادان است
کوچه‌های محقق و ابراهیم کریمی محدوده چهارراه مولوی جولانگاه معتادان و انبار بازاریان شده است.  آیا اهالی مولوی جزو تهران نیستند؟ آیا هر‌کسی در آنجا زندگی کرد، مستحق هر سختی و بی‌نظمی است؟
سیلاخوری از مولوی

قیمت سازهای ایرانی چرا اینقدر گران است؟
بعد از سال‌ها تصمیم گرفتیم فرزندم به آموزش یک ساز ایرانی بپردازد اما قیمت ساز حتی از نوع مشقی آن آنقدر گران است که عطایش را به لقایش بخشیدیم. چرا نباید یک سازمان این امور را مدیریت کند تا هرکه هر‌سازی‌‌ خواست برای قیمت کوک نکند؟
مظاهری از تهران

قطع مدام آب در شیراز
قطع آب آشامیدنی در شیراز، شهری که هنوز گل‌و‌لای سیل نوروز از آن پاک نشده، نشانه چیست؟ جز این است که در مدیریت آب هم مردم و هم مسئولان غیراصولی عمل کرده‌ایم؟
عاطفی از شیراز

 

این خبر را به اشتراک بگذارید