• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66025
+
-

عقب نشینی دیوار مدارس شهرکرد از معابر

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: دیوار برخی از مدارس به سمت معابر کشیده شده است که باید اصلاح شود.

به گزارش ایرنا، «حیدر علیپور دهکردی» در یکصدوهفتادوهفتمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با حضور معاون آموزشی، مدیران نواحی یک و دو و مدیر امور حقوقی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دیوار برخی از مدارس دولتی و غیردولتی در شهرکرد به علت قرار گرفتن در معابر و پیاده‌روها، باعث بروز حوادث شده است.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری باید هرچه سریع‌تر نسبت به عقب‌نشینی دیوار مدارس واقع در معابر شهرکرد اقدام لازم را انجام دهد.

علیپور دهکردی تصریح کرد: مجموعه فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به‌خصوص در حوزه طرح‌های خیری و بازسازی فضاهای آموزشی همکاری داشته است.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به سرعت در زمینه عقب‌نشینی مدارس مشکل‌ساز واقع در معابر اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان باید از فرصت موجود در مدیریت شهری برای سرعت‌بخشی به روند اجرای طرح‌های خود بهره ببرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: استفاده از حیاط مدارس به عنوان پارکینگ به‌ویژه در بافت مرکزی شهر می‌تواند در مدیریت و روان‌سازی ترافیک مؤثر باشد.فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: نماسازی‌های مدارس براساس شاخص‌های فرهنگی می‌تواند در ارتقای کمی و کیفی امور فرهنگی نقش‌آفرینی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید