• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66009
+
-

حمایت از مخترعان برای رونق تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: رویکرد این سازمان حمایت از مخترعان و تولیدکنندگان جوان برای رونق صنعت و حرکت به سمت تولیداتی با صرفه اقتصادی بالا خواهد بود. 

«ایرج موفق» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: فعالیت بیشتر سازندگان جوان و نوآوران می‌تواند در خلق ثروت و تولید محصولات باکیفیت نقش مؤثری داشته باشد و بر این اساس ما حمایت ویژه‌ای از آنان خواهیم داشت. وی خاطرنشان کرد: ایجاد شرایط بهتر برای واحدهای درگیر با مسائل مالی با مساعدت بانک‌ها به طور جدی دنبال می‌شود و از اولویت‌های سازمان است.

 وی ادامه داد: چالش تجارت و بازاریابی از دیگر موارد مهم استان اصفهان است که باید بیش از گذشته به آن بها داد بر همین اساس بررسی خواهیم کرد که چه میزان از کالاهای تولیدی در این خطه در داخل استان و چه میزان در داخل کشور و یا خارج کشور صادر می‌شود و بر اساس آن مشکلات را کاهش خواهیم داد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان این‌که صادرات باید به طور جدی دنبال شود، تصریح کرد: برای این امر باید تشکل‌های مردمی و تشکل‌های مرتبط با تولید و صادرات نقش‌آفرینی کنند و این سازمان ارتباط خود را با این مجموعه‌ها افزایش خواهد داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید