• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65936
+
-

ساخت مسیر برگشت آزادراه رشت- قزوین از داخل شهر رودبار

 فرماندار رودبار گفت: احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه رشت-قزوین از داخل شهر رودبار، قطعی شده است.

به گزارش ایرنا «محمدصالح ضیایی» در نشست بررسی مشکلات آزادراه رودبار-منجیل در شهر رودبار اظهار کرد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای جبران خسارت‌های احداث آزادراه در رودبار قول داده‌اند.

وی گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل و مسئولان و مدیریت شهری رودبار هم در آن حضور داشتند، وعده ترمیم خسارت‌های وارده به شهر را با پیش‌بینی اعتبار داده است.

مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل‌و‌نقل و ترافیک استانداری گیلان هم در این نشست با بیان این‌که پیگیری مشکلات و دغدغه‌ها وظیفه ماست، اظهار کرد: پیمانکاران نباید مدیریت شهری را زیر سوال ببرند و ضروی است با آنان هماهنگ باشند.

«ساحره میرسیدی» افزود: خسارت‌های وارده به بناها، راه، چاه و تاسیسات که به دنبال احداث آزادراه و راه‌آهن رشت-قزوین به شهر رودبار وارد شده، از سوی شهرداری احصا و اعلام شود.

وی ادامه داد: از حالا طراحی مربوط به عبور باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار در مسیر شمال به جنوب صورت می‌گیرد و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود. 

عملیات اجرایی آزادراه قزوین-رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی‌الیه آزادراه قزوین-زنجان تا امامزاده هاشم(ع) رشت به بهره‌برداری رسید، اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید