• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65821
+
-

امیری: می‌دانستم باید برگردم

امیری: می‌دانستم باید برگردم

وحید امیری بعد از فسخ قرارداد با ترابزون به ایران بازگشت و جمعه شب در جلسه با مدیران پرسپولیس به توافق رسید تا در فصل آینده یک بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. امیری روز گذشته برای صحبت‌های پایانی در باشگاه حضور پیدا کرد و پس از جلسه با ایرج عرب، قرارداد دو ساله‌ای را با سرخپوشان امضا کرد و بار دیگر به جمع پرسپولیسی‌ها برگشت.
  تلاش برای رساندن امیری به ترکیه
مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از قرارداد با هافبک ملی‌پوش خود در تلاش هستند تا با تهیه بلیت برای این بازیکن او را به اردوی ترکیه برسانند. این در حالی است که تمرینات پرسپولیس در این کشور به اوج خود رسیده است و به همین دلیل سرمربی سرخپوشان باید برنامه ویژه‌ای را برای این بازیکن تدارک ببیند تا او را خیلی زود از لحاظ بدنی به سایر بازیکنان برساند.
  درخواست از کالدرون برای اعلام بازیکنان مازاد
با جذب این هافبک ملی‌پوش حالا باشگاه پرسپولیس تنها به‌دنبال جذب یک مهاجم است که البته گفته می‌شود بازگشت طارمی به این تیم بسیار محتمل خواهد بود. نکته مهم اینجاست که با جذب امیری و یک مهاجم لیست پرسپولیس به‌شدت پر شده و کالدرون کار سختی برای کنار گذاشتن بازیکن‌های مازاد خواهد داشت. این اتفاق باعث شده تا نگرانی در اردوی سرخپوشان به اوج خود برسد. بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه به خوبی می‌دانند که هر کدام از آنها می‌توانند در لیست سیاه کالدرون قرار بگیرند به همین دلیل شنیده‌ها حاکی از این است که بعضی از بازیکنان حتی به این دلیل استراحت لازم را هم نداشته‌اند. گفته می‌شود بعضی از بازیکنان پرسپولیس از سرمربی خود خواسته‌اند تا پیش از سفر به تهران اسامی نفرات مازاد را اعلام کند تا آنها بتوانند از حالا برای تیم آینده خود تصمیم بگیرند. شنیده می‌شود که مهدی شریفی ، امید عالیشاه و شایان مصلح، بیشترین احتمال را برای جدایی از پرسپولیس خواهند داشت.
  10یا 19
هافبک سرخپوشان در زمان حضور در این تیم با وجود علاقه به پیراهن شماره 9به‌خاطر طارمی شماره 19را انتخاب کرد. این شماره هم‌اکنون بر تن مهدی ترابی است و با جدایی احتمالی شریفی احتمالا این بازیکن شماره 10را بر تن خواهد کرد. مگر اینکه امیری بخواهد همچنان شماره 19سابق خود را یک بار دیگر بر تن کند.
  امیری: می‌دانستم باید برگردم به هیچ جا پیشنهاد مالی ندادم
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس بعد از قرارداد با سرخپوشان گفت:« خدا را شکر که توانستم برگردم به خانه‌ام. همه می‌دانند که پیشنهادهایی داشتم ولی به هیچ جا پیشنهاد مالی ندادم چون می‌دانستم باید برمی‌گشتم اینجا. اگر مقداری طول کشید به‌خاطر این بود که قراردادم با تیم ترکیه‌ای باید تمام می‌شد و خیالم راحت می‌شد. الان خیلی خوشحالم که بازگشتم. امیدوارم دوباره بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و به امید خدا پرسپولیس که همیشه جایگاهش بالا بوده را صدرنشین نگه داریم.»
  حالا مانده یک مهاجم؛ شاید طارمی
پرسپولیس با جذب وحید امیری پرونده خط هافبک خود را هم بست تا حالا تنها دغدغه باشگاه جذب یک مهاجم باشد. سرخپوشان در خط دفاعی و خط هافبک به تیمی پر ستاره تبدیل شده‌اند و حالا مدیران باشگاه به‌دنبال تقویت خط حمله هستند. گفته می‌شود که مذاکرات با چند مهاجم خارجی برای فصل آینده آغاز شده و از طرفی شنیده‌ها حاکی از توافق باشگاه با مهدی طارمی است. هرچه هست با جذب یک مهاجم پرونده پرسپولیس در نقل و انتقالات بسته خواهد شد و سرخپوشان با تیمی پر ستاره‌تر از همیشه لیگ را آغاز خواهند کرد.
  نگران سرانجام تیم غمخوار
سرخپوشان با وجود جدا شدن برانکو خیلی زود با جذب کالدرون کار خود را آغاز کردند و بعد از آن با جذب چندین ستاره به‌کار خود ادامه دادند. پرسپولیس در این فصل به تیمی پرستاره تبدیل شده و این نگرانی را در بین هواداران ایجاد کرده است. طرفداران پرسپولیس بر این عقیده هستند که تیم فعلی شبیه به تیم زمان مدیریت غمخوار شده است و نگران این هستند که این تیم مانند تیم زمان غمخوار نتواند نتیجه بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید