• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65769
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


فراخوان 7وزیر به مجلس
جلسات علنی مجلس بعد از 2 هفته تعطیلی از امروز در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل خواهد شد که جلسه روز دوشنبه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر خواهد بود. به گزارش ایسنا، وزیر علوم هفته جاری برای پاسخگویی به سؤالات ولی دادشی نماینده آستارا و حسین مقصودی نماینده سبزوار در مجلس، حاضر می‌شود. مجلس میزبان وزیر تعاون برای پاسخ به سؤال احمد بیگدلی نماینده خدابنده و علی بختیار نماینده گلپایگان است. .به گزارش خانه ملت، همچنین کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته میزبان وزرای نیرو، ارتباطات، نفت، دفاع و دادگستری جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان هستند.

  واکنش به یک انتخاب
علیرضا رحیمی، نماینده تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس در حساب توییتری خود نوشت: «اگر بنا بود از مجلس برای حقوقدانان شورای نگهبان، گزینه‌ای مطرح شود شایسته این بود که دو شخص ذی‌صلاح از دوطیف اصلی معرفی می‌شد تا رئیس قوه قضاییه و بالطبع خود شورای نگهبان با شائبه یک رویکرد سیاسی مواجه نشود. گر چه اساساً بی‌طرفی شورای نگهبان در امور سیاسی همواره یک اصل است.»

روایت یک نماینده از جلسه خصوصی با ظریف
محمود صادقی، نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با ایلنا از یک جلسه خصوصی با وزیر امور خارجه روایت کرده و گفته است:  ایشان به قدری به‌دلیل کارشکنی‌ها و چوب لای چرخ برجام گذاشتن‌ها، درد دل داشتند که به‌ ایشان گفتم باید یک چاهی را پیدا کنید و با آن درددل کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید