• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65725
+
-

ساخت 2 پارک جدید در کرج

خبر
ساخت 2 پارک جدید در کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث پارک شهدای مدافع حرم در شهرک احسانی‌نژاد و پارک مریم واقع در منطقه 2 شهرداری کرج خبر داد.
«پیمان بضاعتی‌پور» در گفت‌وگو با فارس گفت: پارک شهدای مدافع حرم واقع در شهرک شهید احسانی‌نژاد یکی از پروژه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج محسوب می‌شود که عملیات احداث آن آغاز شده است.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه فضای سبز و با اشاره به این‌که پایداری شهرها بدون توجه به این فضاها امکان‌پذیر نیست، بیان کرد: پارک مریم که عملیات احداث آن در فضای هزار و 650 مترمربعی واقع در منطقه 2 شهرداری کرج آغاز شده، تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بضاعتی‌پور اعلام کرد: امسال ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی پارک‌های محله‌ای کرج در نظر گرفته شده که با همین بودجه عملیات بهسازی، بازسازی و تجهیز چند پارک بزرگ نظیر جهان‌نما و نبوت در حال انجام است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار را اولویت برنامه‌های سازمان دانست و اظهار کرد: این سازمان در فضاهایی از شهر کرج اقدام به احداث پارک و بوستان می‌کند که زمین آن جزو املاک شهرداری و دارای کاربری فضای سبز باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید