• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65671
+
-

ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: پارک اقتصاد دیجیتال برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در این استان ایجاد می‌شود.
به گزارش ایرنا، «حشمت‌الله عسگری» افزود: در استان سمنان ۲ پارک علم و فناوری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، اما دانش‌بنیان‌ها به دلایل مختلف به اشتغال پایدار نمی‌رسند و پارک اقتصاد دیجیتال کمک‌کننده به ایجاد اشتغال پایدار و تولید انبوه است.

وی با بیان این‌که پارک اقتصاد دیجیتال دولتی است اضافه کرد: پارک اقتصاد دیجیتال به دلیل ماهیت دولتی بودن، شرکت‌های دانش‌بنیان را از مرحله جوانی و تولید علم به مرحله میانسالی و تولید انبوه می‌رساند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال یکی از مطالبه‌های استان سمنان در سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

وی با بیان این‌که در استان سمنان زیرساخت‌های مخابراتی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم است اظهار کرد: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال به توسعه و حمایت از بازار آی‌سی‌تی و کسب و کارهای مرتبط با این حوزه کمک می‌کند.
عسگری بیان کرد: استان سمنان از استان‌های دارای بالاترین پهنای باند درکشور است و همین موضوع کمک‌کننده و از دیگر عوامل توجیه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید