• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65689
+
-

افزایش نرخ کرایه تاکسی در اراک

سرپرست حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری اراک با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در اراک گفت: با توجه افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت‌ها و میزان بالای استهلاک خودروها نرخ کرایه تاکسی در اراک افزایش یافت.

 به‌گزارش تسنیم، تعدادی از رانندگان تاکسی با توجه به افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت‌ها در همه صنوف و همچنین میزان بالای استهلاک خودروها نسبت به نرخ کرایه تاکسی اعتراض داشتند. به همین سبب در کمیته نرخ‌گذاری سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری اراک جلسه‌های کارشناسی برگزار شد.
 در جلسه‌های کارشناسی تصمیماتی گرفته شد که با تصویب شورای شهر و تأییدیه فرمانداری و ابلاغ به سازمان نرخ کرایه تاکسی در اراک افزایش یافت. سرپرست سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری اراک در این باره با اشاره به افزایش 69/22 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اراک گفت: پس از برگزاری جلسات کارشناسی با توجه به مشکلات تاکسیداران به طور میانگین 69/22 درصد نرخ کرایه تاکسی در شهرستان اراک 
افزایش یافت. 

«حجت‌اله مرادی» افزود: برای اطلاع‌رسانی به شهروندان و رانندگان ناوگان تاکسیرانی اراک در ابتدای خیابان محسنی، خیبان قائم مقام، خیابان امیرکبیر و خیابان شهید رجایی تعداد 4 بنر نصب می‌شود. وی ادامه داد: همه تاکسیداران باید نرخ مصوب را رعایت کنند و در صورتی که رانندگان به نرخ مصوب اضافه کنند و کرایه اضافی دریافت کنند شهروندان با ثبت کد شناسایی تاکسی و ارسال پیامک به سامانه 10007993 می‌توانند تخلف صوررت گرفته را اعلام کنند تا 
رسیدگی شود.

  سرپرست سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری اراک بیان کرد: در صورت تخلف از سوی رانندگان درزمینه افزایش کرایه مصوب، مسافران می‌توانند شکایت خود را با مراجعه حضوری به کیوسک‌های بازرسی در شهر اعلام کنند تا به موقع اقدام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید